Wiecie, że co roku ponad 85% kupujących na Black Friday decyduje się na... zakup prezentu dla siebie? Cóż, doskonale to rozumiemy, dlatego też w tym roku dołączamy do szerokiej listy przedsiębiorstw, które biorą udział w tej akcji.
Wiecie, że co roku ponad 85% kupujących na Black Friday decyduje się na... zakup prezentu dla siebie? Cóż, doskonale to rozumiemy, dlatego też w tym roku dołączamy do szerokiej listy przedsiębiorstw, które biorą udział w tej akcji.
Zapraszamy na kolejny podcast marketingowy z udziałem Damiana Kołodzieja. Tym razem Damian omówi proces zakładania konta reklamowego Google Ads (dawniej Google AdWords).
W 28 odcinku Ola Sudnik odpowie na te pytania, podpowiadając w jaki sposób zrobić ten pierwszy krok do długotrwałej współpracy z tzw. copy.
Optymalizacja zarówno całego podcastu, jak i każdego odcinka pod kątem ich dalszej dystrybucji w Google Podcasts, Apple Podcasts, Spotify wymaga kilku kroków, równie ważnych co stabilny hosting, RSS oraz strona internetowa podcastu.
W październiku pojawił się szereg wartych przytoczenia komunikatów ze strony Google:
Jak się odnaleźć w zalewie setek tysięcy aplikacji i jak sprawić żeby to właśnie Twoja appka miała szansę zawalczyć o użytkowników?
Ewelina Podrez odpowiada na Wasze pytania i tym samym podsumowuje, na ile sprawdziła się u nas omawiana w DBF#1 strategia zarządzania kryzysowego.
W nowym odcinku poruszamy podstawowe kwestie związane z SEO w marketplace Amazon. Kamil Demidowski zwraca w nim uwagę na najważniejsze elementy optymalizacji produktów, takich jak:
Fox Strategy sp. z o.o.
8971837880
ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
50-044 Wrocław