Obsługa SEO dla E-commerce w oparciu o dogłębną analizę otoczenia konkurencyjnego, techniczne SEO (analizy pod kątem poprawności indeksacji sklepów w Google, analizy poprawności funkcjonowania na urządzeniach mobilnych, optymalizacja wydajności działania stron sklepowych pod kątem wyszukiwarek, zarządzanie wewnętrzną i zewnętrzną duplikacją treści, zarządzanie przekierowaniami i statusami kodów odpowiedzi serwera w obrębie witryny czy analiza logów serwera, etc.), research słów kluczowych, cykliczne audyty SEO i przygotowywanie rekomendacji pod kątem optymalizacji wewnętrznej sklepów.
Content marketing i tworzenie opisów na strony kategorii/ podkategorii oraz na sklepowego bloga, link building i współpracę z dziennikarzami na terenie Niemiec pod kątem publikacji notek prasowych w wersji online, analizy rynku i kondycji sklepu, pomoc przy wdrożeniach na stronach sklepów pod kątem SEO, monitoring i raportowanie.