... i wiele, wiele więcej!
Jak działa wyszukiwarka? Co wpływa na ranking wyników wyszukiwania? O jakie typy wyników wyszukiwania warto walczyć? Jakie są elementy skutecznej strategii SEO?
Prowadząca: Ewelina Podrez-Siama
Jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe. O rodzajach słów kluczowych, sposobach ich analizy, dobrych praktykach i przydatnych narzędziach.
Prowadzący: Oktawian Kitala
Jak tworzyć skuteczne treści, przyjazne zarówno użytkownikowi, jak i robotom wyszukiwarek? Jak prowadzić firmowego bloga i zapobiegać duplikacji treści?
Prowadząca: Aleksandra Sudnik
Jak wygląda dokument HTML? Jak zaprojektować metatagi? Jak zaplanować strukturę nagłówków? Jak wdrożyć dane strukturalne JSON i które wybrać? Jak prascować nad CTR wyniku wyszukiwania?
Prowadząca: Ewelina Podrez
Jak zaprojektować architekturę sklepu/strony internetowej? Jakie sekcje i typy dokumentów mają kluczowe znaczenie? Jak rozbudowywać i dzielić kategorie oraz jak poradzić sobie z filtrowaniem, sortowaniem i paginacją?
Prowadzący: Kamil Demidowski
Jak nawigować użytkowników i linkować pomiędzy poszczególnymi typami podstron serwisu / sklepu internetowego? Jak zaprojektować menu i breadcrumbs oraz linki śródtekstowe? Jak dobrać anchor text?
Prowadząca: Katarzyna Baranowska
O jakich aspektach struktury serwisu musisz pamiętać? Jak zadbać o prawidłową indeksację, jak zarządzać canonicalami, przekierowaniami i błędami.
Prowadząca: Katarzyna Baranowska
Jak pracować z wydajnością i czasem ładowania się strony? Jak wychwycić błęday serwera i indeksacyjnymi? Jak przygotować mapę witryny?
Prowadzący: Kamil Demidowski
Jak zarządzać grafiką i video na stronie? Jak spomagać ich indeksację i budować ich widoczność w wynikach wyszukiwania?
Prowadzący: Oktawian Kitala
Jak rozwiązywać najpopularniejsze problemy optymalizacyjne, w tym duplikacje treści, kanibalizację słów kluczowych, problemy z indeksacją i inne?
Prowadzący: Dawid Pietkiewicz
Mobile, Danamic Serving czy RWD, co wybrać? Jak weryfikować optymalizację mobilną? Co z AMP i Voice Search?
Prowadząca: Ewelina Podrez
Czym jest prototypowanie produktu? Jak zaprojektować architekturę informacji? Jak zoptymalizować proces zakupowy?
Prowadzący: Kamil Demidowski
Jak wykorzystać wizytówkę GMB w SEO? Jakie są elementy rankingowe w mapach Google i dobre praktyki związane z zarządzaniem wizytówką?
Prowadzący: Dawid Pietkiewicz
Jak badać, budować i różnicować profil linków? Skąd pozyskiwać linki? Jakie są dobre praktyki i które działania są ryzykowne?
Prowadzący: Oktawian Kitala
Których narzędzi warto używać na co dzień? Jak monitorować i badać konkurencję? Jak tworzyć i aktualizować efektywną strategię działań SEO?
Prowadząca: Katarzyna Baranowska
Jak zoptymalizować podstronę aplikacji mobilnej? Jak wesprzeć strategię SEO działaniami z zakresu App Store Optimization?
Prowadzący: Dawid Pietkiewicz
Dzięki ukończeniu Sprytnego Kursu SEO, będzie Ci łatwiej samodzielnie promować Twoją stronę internetową lub współpracować ze specjalistami odpowiadającymi dotąd za działania SEO.
Po kursie będziesz umieć:
Innymi słowy, będziesz wiedzieć, które elementy witryny poprawić, które z kolei rozwinąć i udoskonalić (tak aby zwiększyć szansę na jej pojawienie się na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania) oraz będziesz umieć zaplanować prace i zweryfikować dotychczasową strategię SEO.
W cenie kursu otrzymasz dostęp do kursu "Sprytny kurs SEO" w platformie szkoleniowej dostępnej pod adresem panel.foxstrategy.pl.
W ramach kursu otrzymasz będziesz dostęp do 16 modułów, po kilka lekcji w każdym.
Łącznie czeka na Ciebie ponad 20 godzin wiedzy oraz materiały w formie PDF. Po ukończeniu kursu, otrzymasz również certyfikat.
TAK, po ukończeniu wszystkich modułów kursu, w panelu Akademii Fox Strategy będzie na Ciebie czekać certyfikat ukończenia Sprytnego Kursu SEO.
PRZEZ ROK OD ZAKUPU KURSU. SEO to dziedzina bardzo dynamiczna, stąd zależy nam na dostarczeniu Ci najbardziej aktualnej na dzień dzisiejszy wiedzy. Za kilka lat jednak może okazać się, że część wiedzy omawianej w kursie zdeaktualizowała się (tak, jak np. atrybut nofollow linków jakiś czas temu przestał być dyrektywą po wielu latach uznawania, że linki nofollow nie niosą większej wartości). Z tego względu nasz premierowy kurs będzie dla Ciebie dostępny przez 12 miesięcy. Nie wykluczamy aktualizacji w przyszłości, lecz nie jest ona przez nas gwarantowana.
Fox Strategy sp. z o.o.
NIP: 8971837880
ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
50-044 Wrocław