Użyteczność stron internetowych – kluczowe elementy UX w których możesz liczyć na naszą pomoc:
• Usprawnianie UX serwisu względem urządzeń mobilnych wraz z uproszczeniem interfejsu, tak by spełniał zasady mobile first index.
• Optymalizacja nawigacji w obrębie serwisu, by twoi klienci więcej nie mieli poczucia, że się zgubili.
• Usprawnianie ścieżki zakupowej, by była maksymalnie intuicyjna i prosta. Dzięki temu możliwe będzie zmniejszenie skali tzw. porzuconego koszyka.
• Sprawimy, że twoje formularze będą przyjemne w wypełnianiu bez konieczności wprowadzania wielu danych, których klient może w danym momencie nie pamiętać.
Sprawimy, że zarówno filtrowanie i sortowanie będzie przyjazne zarówno pod kątem UX, jak i SEO.
• Wesprzemy przy tworzeniu zoptymalizowanych pod kątem użytkownika treści, tak by były maksymalnie im użyteczne i przyjazne.
• Optymalizacja kart produktowych oraz kart kategorii, by efektywnie realizowały cel nadrzędny – zwiększenie zaangażowania oraz sprzedaży danego produktu.
Aby otrzymać wycenę i audyt użyteczności sklepu online - zapraszany do kontaktu!