Wynika to przede wszystkim z tego, że tego typu audyty przygotowywane są z reguły przez narzędzia, które generują automatyczny raport. Tego typu zestawienie nie zawiera szeregu cennych rekomendacji, spostrzeżeń i analiz, jakie potrafi przedstawić Specjalista
Dodatkowo audyt SEO sklepu internetowego to działania wymagające, w zależności od wielkości serwisu, od kilkunastu do kilkudziesięciu roboczogodzin z użyciem specjalistycznych, różnych narzędzi i wiedzy eksperckiej osoby przeprowadzającej audyt. Dzięki temu będzie możliwa do przeprowadzenia pełna analiza aktualnej kondycji serwisu internetowego, wraz ze wskazaniem newralgicznych elementów wymagających poprawy.
Analiza SEO strony www potrafi dokonać tylko osoba biegle znająca się na kompleksowym procesie audytowania.
Bardzo często analiza strony internetowej pod kątem jej dostosowania do wymagań wyszukiwarki wymaga zbadania wielu obszarów, których zwyczajnie w swoich funkcjonalnościach nie posiadają bezpłatne narzędzia.
Wdrożenie wszystkich rekomendowanych zmian zawartych w analizie SEO jest dopiero pierwszą częścią prac związanych z poprawą widoczności w wynikach organicznych. Faktem jest, że optymalizacja wewnętrzna często sprawia, że serwis nagle działa „jak na sterydach” i na mniej konkurencyjne frazy może w relatywnie krótkim czasie poprawić widoczność danego serwisu w Google.
Samo wdrożenie rekomendowanych zmian musi zostać podparte pracami off-site – czyli pozyskiwaniem wartościowych odnośników do strony klienta. Proces link building’u jest istotny z punktu widzenia budowania widoczności organicznej, gdyż jedynie kompleksowe działania będą w stanie dowieźć pozytywne rezultaty dla bardziej wymagających i konkurencyjnych fraz kluczowych.
Audyt SEO online ma rekomendacje, które mają na celu wykrycie wszelkich błędów uniemożliwiających poprawne rankowanie w Google. Dopiero po pewnym czasie, kiedy odwiedzające stronę roboty indeksujące w pełni „zrozumieją” zmiany na stronie i je zaindeksują na nowo, będziemy mogli mówić o pierwszych pozytywnych ruchach względem wyników osiąganych w wyszukiwarce.
Co ważne - audyt SEO Wrocław to nie są zazwyczaj natychmiastowe skoki widoczności, które sprawią, że dogonimy konkurencję, która swoje działania prowadzi już od dłuższego czasu i posiada ugruntowaną pozycję na rynku.
Audyt SEO sklepu internetowego warto przeprowadzać w kilku przypadkach:
Fox Strategy sp. z o.o.
NIP: 8971837880
ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
50-044 Wrocław
Fox Strategy sp. z o.o.
NIP: 8971837880
ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
50-044 Wrocław