Link building Niemcy

Pozyskiwanie odnośników (tzw. linków) na rynku niemieckim opierać się musi na zaufanych, tematycznych serwisach internetowych. Dlatego też współpracujemy z wydawcami, partnerami biznesowymi, blogerami, organizacjami pożytku publicznego itd. 

Stawiamy na jakość, wysokiej jakości content, a linki dalekie są od spamu i serwisów zapleczowych. Linkbuilding Niemcy odchodzi od katalogowania stron www, korzystania z systemów wymian linków i umieszczania inków na forach internetowych.

Skorzystaj więc z naszego doświadczenia i postaw na jakość.

Na zdjęciu Kamil Demidowski - Lider SEO na rynku niemieckim
Zapytaj o ofertę na link building DE

Posłuchaj naszego 
podcastu i dowiedz się 
więcej o rynku niemieckim

Dlaczego warto pozyskiwać linki – link building Niemcy korzyści

Autorytet domeny

Budowa autorytetu domen, który jest jednym z wielu czynników, wpływającym na algorytm Google. Dzięki niemu m.in. określa się jakość stron (w stosunku do konkurencji), co z kolei wpływa na uzyskiwane pozycje w wynikach wyszukiwania.

Poparcie serwisu

Dzięki temu Google jest w stanie "zrozumieć", że dzielący się linkami użytkownicy Internetu, dają swoiste poparcie dla danego serwisu. Tym samym Google powinno takie strony www uznać za wartościowe i umożliwić algorytmom pięcie się im do góry w wynikach organicznych.

Poprawa rankowania

Pozyskując linki zbliżone co konkurenci znajdujących się na TOPowych miejscach w wynikach organicznych będzie w stanie wpływać na poprawę rankowania naszego serwisu www w Internecie – gdyż zawsze pozyskując linki, weryfikujemy jakim profilem linków dysponują serwisy konkurencyjne i to właśnie ta analiza jest składową researchu pod kątem pozyskania linków do stron klientów.

Jak pozyskujemy linki?

Research
Kontakt z wydawcami
Analiza konkurencji
Pula miejsc
Artykuł sponsorowany
Zalecenia SEO

Poprzez ręczny research wartościowych (w rozumieniu: o relatywnie wysokim estymowanym ruchu organicznym i widoczności organicznej, poprawnym i naturalnym profilu linków, bez historycznych kar lub nienaturalnych zmianach w widoczności/ ruchu co mogłoby wskazywać na karę ze strony Google oraz w najlepszym razie postawione na niemieckich adresach IP) pod kątem SEO miejsc w Internecie

Bezpośredni kontakt z wydawcami treści w Niemczech i ustalanie warunków publikacji, które są dogodne dla klienta agencji (m.in. żywotność artykułu, cena, linkowanie wewnętrzne do artykułu w danych serwisie, promocja artykułu przez wydawców w serwisach zewnętrznych, etc.);

Analiza profilu linków u konkurencji – to czy konkurencja posiada w swoim profilu miejsca o wysokim autorytecie, które również możemy zaproponować naszym klientom pod kątem publikacji sponsorowanych

Względem każdego klienta do dyspozycji jest inna pula miejsc, które są dobierane tematycznie (np. jak klient z branży przemysłowej to linki w artykułach są umieszczane na portalach o zbliżonej tematyce - gospodarka, biznes, przemysł, etc.);

Artykuły sponsorowane od długości minimum 4500-5000 znaków ze spacjami pisane przez dedykowanego Native speakera, znającego się na danej branży/ tematyce.

Przygotowanie artykułów poprzedzone jest przygotowaniem wobec nich wytycznych specjalisty SEO oraz researchem w Internecie Native speakera względem omawianej tematyki.

Rodzaje link buildingu w Niemczech

Publikacje we współpracy z dziennikarzami oraz notki prasowe
Partnerzy biznesowi
Artykuły sponsorowane
Współprace z blogami
Social media
Partnerstwa z serwisami edukacyjnymi i pożytku publicznego
Wpisy gościnne
Linki z poradników i eksperckich opinii

Najpopularniejsza metoda pozyskiwania linków w Niemczech.

Dziennikarze chętnie udostępniają linki do materiałów źródłowych. Ważne jednak, aby zarówno współpraca z dziennikarzami, jak i notki prasowe opierały się na faktach i rzetelnej bibliografii. 

Naturalna i bardzo popularna forma pozyskiwania linków, a także do wspierania własnej działalności oraz potwierdzania współpracy u dostawców danych surowców.

Forma popularna zarówno w Polsce, jak i w Niemczech. W przypadku tych drugich działania są nieco bardziej rozwinięte - m.in. dlatego, że Niemcy nie widzą przeciwskazań, aby materiały miały oznaczenie "sponsorowanych".

Naturalna i jakościowa forma pozyskiwania linków, stojąca w opozycji do linków z zaplecz.

Linki pozyskiwane na blogach mogą występować w dwojakich formach.

Po pierwsze - są wynikiem odpłatnej współpracy, podczas to której samodzielnie piszemy tekst do publikacji.

Po drugie - poprzez komentowanie gotowych wpisów (czyli w formie linków w sekcji komentarzy). 

Linki tego typu nie mają przełożenia na rankowanie organiczne, ale są świetnym sposobem na dywersyfikowanie profilu linków.

Pierwsze miejsca - bazujące na współpracy z serwisami edukacyjnymi - są niezwykle popularrne w Niemczech. W ich pozyskiwaniu angażuje się np. pouczelniane biura rozwoju karier. 
W drugim przypadku - we współpracy z instytucjami pożytku publicznego - gdy przedsiębiorstwo w swojej działalności wspiera tego typu organizacje, to te, bardzo często w swoich publikacjach wspominają o firmach, wspierających dany cel.

W tym obszarze wymienia się m.in.  serwisy poradnikowe, blogi innych podmiotów czy też platformy informacyjne.

Metoda bliźniacza do tej, stosowanej w Polsce. Polega na pozyskiwaniu linków poprzez tworzenie autorskiego, eksperckiego contentu, który następnie będzie udostępniany w serwisach zewnętrznych. Dodatkowo umożliwia aktywne budowanie tzw. Employer branding czy Personal branding.

Link building Niemcy cena

Minimalny budżet

1000

Minimalne obsługiwane budżety na prowadzenie samych działań link building w Niemczech zaczynają się od 1 tys. Euro netto

Zaufali 
nam

… i ponad 100 innych klientów

Zapytaj o ofertę

    Kamil Demidowski

    Agencja SEO Wrocław

    Fox Strategy sp. z o.o.
    NIP: 8971837880
    ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
    50-044 Wrocław

    envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram