Poprzez ręczny research wartościowych (w rozumieniu: o relatywnie wysokim estymowanym ruchu organicznym i widoczności organicznej, poprawnym i naturalnym profilu linków, bez historycznych kar lub nienaturalnych zmianach w widoczności/ ruchu co mogłoby wskazywać na karę ze strony Google oraz w najlepszym razie postawione na niemieckich adresach IP) pod kątem SEO miejsc w Internecie
Bezpośredni kontakt z wydawcami treści w Niemczech i ustalanie warunków publikacji, które są dogodne dla klienta agencji (m.in. żywotność artykułu, cena, linkowanie wewnętrzne do artykułu w danych serwisie, promocja artykułu przez wydawców w serwisach zewnętrznych, etc.);
Analiza profilu linków u konkurencji – to czy konkurencja posiada w swoim profilu miejsca o wysokim autorytecie, które również możemy zaproponować naszym klientom pod kątem publikacji sponsorowanych
Względem każdego klienta do dyspozycji jest inna pula miejsc, które są dobierane tematycznie (np. jak klient z branży przemysłowej to linki w artykułach są umieszczane na portalach o zbliżonej tematyce - gospodarka, biznes, przemysł, etc.);
Artykuły sponsorowane od długości minimum 4500-5000 znaków ze spacjami pisane przez dedykowanego Native speakera, znającego się na danej branży/ tematyce.
Przygotowanie artykułów poprzedzone jest przygotowaniem wobec nich wytycznych specjalisty SEO oraz researchem w Internecie Native speakera względem omawianej tematyki.
Najpopularniejsza metoda pozyskiwania linków w Niemczech.
Dziennikarze chętnie udostępniają linki do materiałów źródłowych. Ważne jednak, aby zarówno współpraca z dziennikarzami, jak i notki prasowe opierały się na faktach i rzetelnej bibliografii.
Naturalna i bardzo popularna forma pozyskiwania linków, a także do wspierania własnej działalności oraz potwierdzania współpracy u dostawców danych surowców.
Forma popularna zarówno w Polsce, jak i w Niemczech. W przypadku tych drugich działania są nieco bardziej rozwinięte - m.in. dlatego, że Niemcy nie widzą przeciwskazań, aby materiały miały oznaczenie "sponsorowanych".
Naturalna i jakościowa forma pozyskiwania linków, stojąca w opozycji do linków z zaplecz.
Linki pozyskiwane na blogach mogą występować w dwojakich formach.
Po pierwsze - są wynikiem odpłatnej współpracy, podczas to której samodzielnie piszemy tekst do publikacji.
Po drugie - poprzez komentowanie gotowych wpisów (czyli w formie linków w sekcji komentarzy).
Linki tego typu nie mają przełożenia na rankowanie organiczne, ale są świetnym sposobem na dywersyfikowanie profilu linków.
Pierwsze miejsca - bazujące na współpracy z serwisami edukacyjnymi - są niezwykle popularrne w Niemczech. W ich pozyskiwaniu angażuje się np. pouczelniane biura rozwoju karier.
W drugim przypadku - we współpracy z instytucjami pożytku publicznego - gdy przedsiębiorstwo w swojej działalności wspiera tego typu organizacje, to te, bardzo często w swoich publikacjach wspominają o firmach, wspierających dany cel.
W tym obszarze wymienia się m.in. serwisy poradnikowe, blogi innych podmiotów czy też platformy informacyjne.
Metoda bliźniacza do tej, stosowanej w Polsce. Polega na pozyskiwaniu linków poprzez tworzenie autorskiego, eksperckiego contentu, który następnie będzie udostępniany w serwisach zewnętrznych. Dodatkowo umożliwia aktywne budowanie tzw. Employer branding czy Personal branding.
Minimalne obsługiwane budżety na prowadzenie samych działań link building w Niemczech zaczynają się od 1 tys. Euro netto
Fox Strategy sp. z o.o.
NIP: 8971837880
ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
50-044 Wrocław
Fox Strategy sp. z o.o.
NIP: 8971837880
ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
50-044 Wrocław