To, że znalazłeś naszą firmę w Internecie, to zasługa skutecznego pozycjonowania. To efekt naszego autorskiego pomysłu na wysoką pozycję w wyszukiwarce. I właśnie taki efekt zamierzamy osiągnąć dla Twojej firmy!
Nie interesują nas krótkotrwałe efekty pozycjonowania. Nie narażamy naszych Klientów na kary filtra. Łączymy efektywność z transparentnością i maksymalnym bezpieczeństwem efektów działań pozycjonowania. Jeżeli miałeś przykre doświadczenia z agencjami SEO, z pewnością zaskoczy Cię nasze podejście do pracy i do współpracy z Twoją firmą.
Nasze usługi SEO Wrocław to indywidualne, kompleksowe podejście oraz współpraca na zasadach partnerstwa.
Naszym najważniejszym celem jest, aby Twój e-biznes zajął należne mu – wysokie – miejsce w wyszukiwarce. Jesteśmy nowoczesną firmą, która działa w myśl zasady, że sukces naszego Klienta jest również naszym sukcesem.
Wyznaczamy sobie wysokie standardy, a do każdego Klienta i firmy podchodzimy indywidualnie. Stawiamy na transparentną współpracę i partnerskie relacje.
Nasza oferta to nie tylko pozycjonowanie www Wrocław, ale również posiadamy klientów z całej Polski. Skupiamy się również na działaniach z zakresu SEO w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i Niemczech. Stale się rozwijamy i potencjalnych klientów zachęcamy do kontaktu z nami.
Do wyceny pozycjonowania każdego serwisu podchodzimy indywidualnie. Koszt pozycjonowania serwisu wynosi nie mniej niż 2000 zł netto/miesiąc i zależny jest od wielkości serwisu, kondycji domeny (zależnej od stopnia optymalizacji i jakości profilu linków), ilości dobranych słów kluczowych oraz konkurencyjności w danej branży.
Pozycjonowanie oferta to nie szablon działań, a starannie opracowana strategia. Dokładny cennik pozycjonowania poznasz po kontakcie z naszymi Specjalistami - napisz do nas i poproś o ofertę na pozycjonowanie stron.
Nie rozliczamy się wyłącznie za efekt.
Aktualnie znacząca ilość zapytań użytkowników do wyszukiwarki Google pochodzi z fraz z tzw. fraz long tail’owych (czyli tzw. “długiego ogona”, takie jak np. pozycjonowanie stron internetowych). Są to frazy kluczowe zawierające minimum 3-4 wyrazy w zapytaniu oraz takie, które charakteryzują się dużą precyzją w wyszukiwanym produkcie lub usłudze.
Jak pokazują badania narzędzia Ahrefs, ponad 90% wszystkich zapytań do wyszukiwarki Google stanowią frazy, których miesięczne wyszukiwanie (wg danych Keyword Planner) mieści się w przedziale 0-10. Z zasady są to właśnie frazy mocno precyzyjne – wpisywane przez użytkowników wiedzących konkretnie jakiej usługi, bądź wyrobu poszukują.
Dodatkowo w 2017 roku Google ujawniło, że każdego dnia 15% z wszystkich zapytań wpisywanych do wyszukiwarki to zapytania, które do tej pory nigdy nie były użyte (źródło: https://blog.google/products/search/our-latest-quality-improvements-search/). Tym samym mnogość kombinacji optymalizacyjnych jest na tyle obszerna, że nieefektywnym wobec zwiększania widoczności organicznej, byłoby skupianie się wyłącznie na pozycjonowaniu wąskiej grupy słów kluczowych.
Idąc dalej za badaniami Ahrefs – możemy zauważyć, że “pozycjonowanie długi ogon” w tym wypadku frazy wg. Keyword Planner mającej między 11 – 101 średniego wyszukiwania w skali miesiąca, stanowi 7,58% wszystkich słów kluczowych oraz 95,30% wszystkich zapytań do wyszukiwarki Google.
Należy mieć na uwadze, że im dłuższe słowa kluczowe względem których dokonywana jest optymalizacja pod kątem SEO, tym widoczność strony w wyszukiwarkach internetowych zacznie wzrastać. Podobnie jest z pozycjami tych fraz. Widoczność strony w internecie jest jednym z najważniejszych elementów pokazujących, czy obrana strategia SEO została dopasowana w prawidłowy sposób pod kątem danej specyfiki branży oraz kondycji serwisu.
Doświadczenie jakie posiadamy pokazuje, że pozycjonowanie fraz z długiego ogona jest odpowiednią metodą na to, jak wypromować stronę w Google. Dotyczy to zarówno polskiej odmiany, jak i innych wersji wyszukiwarki. W szczególności jest to dobry sposób dla sklepów internetowych, gdzie przy sporej puli asortymentu ciężko wytypować listę fraz kluczowych o ogólnym charakterze.
Jesteśmy zdania, że wiele elementów skutecznie ułożonej strategii SEO opiera się na mierzalnych danych.
Pozycjonowanie oparte o analizę danych, z takich narzędzi jak np. Surfer SEO, to weryfikacja kilkudziesięciu czynników (zarówno on-site, jak i off-site), ułożonych na zasadzie korelacji.
Tym samym zadając sobie pytanie: jak zwiększyć widoczność strony w wynikach organicznych – często stawiamy na rozwiązania, które w analityczny sposób są w stanie pokazać, gdzie na poziomie optymalizacji leży problem oraz w których obszarach potrzebne jest doskonalenie.
Pozycjonowanie stron internetowych na frazy typu “long tail” ma tą przewagę nad frazami bardziej ogólnymi, że zarówno próg wejścia, jak i ostateczna efektywność przełoży się na wzrost ruchu na stronie, co w rezultacie może przełożyć się zwiększenie sprzedaży. Twoja strona internetowa szybciej odczuje efekt zwrotu z inwestycji.
Należy mieć na uwadze, że na przestrzeni ostatnich lat mocno zmieniały się preferencje użytkowników. Aktualnie trend zmienił się i #1 pozycja strony w internecie już nie posiada tak znacząco odstępującego wolumenu. Nie znaczy to, że pozycja #1 straciła na znaczeniu – obecnie sporo wpływu na klikalność mają również czynniki behawioralne (jak np. wdrożone dane rozszerzone), które pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji.
Fox Strategy sp. z o.o.
NIP: 8971837880
ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
50-044 Wrocław
Fox Strategy sp. z o.o.
NIP: 8971837880
ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
50-044 Wrocław