Preferowaną metodą dotyczącą wyboru metody domeny jest wybór domeny krajowej, czyli jeśli decydujemy się na międzynarodowe SEO i rynkami, w które celujemy z rozwojem działalności są Stany Zjednoczone to sugerujemy wybór domeny: „.com”, natomiast jeśli naszym rynkiem docelowym ma być Wielka Brytania to najlepszym wyborem domeny będzie: „.co.uk”.
Z doświadczenia w pracy z klientami zarówno z USA, Wielkiej Brytanii czy Niemiec wiemy, że o wiele większym zaufaniem cieszą się serwisy z danego kraju. Zatem jeśli nawet uda się osiągnąć wyższą pozycję na dane słowo kluczowe, to może nie przynieść to ruchu na stronę www z uwagi na przyzwyczajenia konsumentów w danym kraju.
Zatem lepsza będzie próba lokowania wersji anglojęzycznej czy dedykowanej pod Stany Zjednoczone w np. formie: Przykladowadomena.pl/en/ lub Przykladowadomena.pl/us/ -> jest złym rozwiązaniem dla rynków zagranicznych i nie wykorzysta w pełni potencjału tkwiącego w pozyskiwaniu potencjalnych klientów z wyszukiwarki Google.com lub Google.co.uk.
Nie ma przeciwwskazań, aby agencja z Polski nie prowadziła takich działań jak pozycjonowanie na rynki zagraniczne. W Fox Strategy posiadamy doświadczonych ekspertów od prowadzenia projektów zarówno w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii – mamy doświadczenie w prowadzeniu projektów na rynkach US i UK z takich branż jak:
Technologia;
Branża Ecommerce;
Wyposażenie, aranżacja wnętrz i wyroby meblarskie;
Branża automotive i przemysł kolejowy;
Branża spożywcza;
Producent sprzętu sportowego.
Nasze wieloletnie doświadczenie w obsłudze klientów posługujących się językiem angielskim sprawia, że Fox Strategy jest sprawdzonym partnerem biznesowym, który przede wszystkim stawia na kompleksowy rozwój klienta w wynikach organicznych. To ostatecznie przekłada się na wzrost widoczności na najbardziej konkurencyjne frazy kluczowe i wzrost sprzedaży lub pozyskiwanych leadów u naszych klientów.
Podchodząc do działań SEO za granicą (pozycjonowanie Anglia oraz pozycjonowanie USA) kluczowe zarówno na samym starcie (ale również i toku dalszej współpracy), jest przeanalizowanie otoczenia, w którym przyjdzie nam konkurować o pozyskanie ruchu z wyszukiwarki Google. Żaden serwis internetowy nie żyje w próżni – tym samym weryfikacja na start jest zawsze jednym z pierwszych kroków jakie wykonujemy podczas rozmów z klientami względem potencjalnej współpracy. Podczas analizy konkurencji za granicą bierzemy szereg elementów – są to m.in.:
Kluczowe w działaniach analitycznych w tym zakresie jest możliwie sprawdzenie jakie działania u konkurencji znajdujących się w TOP-owych pozycjach w Google na dane słowa kluczowe, umożliwiły im zajmowanie wysokich pozycji w wyszukiwarce. Stąd też tak to jest istotne do wypracowania efektywnej strategii dla działań pod pozycjonowanie zagraniczne stron www i sklepów internetowych.
Fox Strategy sp. z o.o.
NIP: 8971837880
ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
50-044 Wrocław
Fox Strategy sp. z o.o.
NIP: 8971837880
ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
50-044 Wrocław