Działania ASO, czyli pozycjonowanie aplikacji mobilnej, skupiają się na budowie organicznej widoczności aplikacji w app store’ach. W ramach procesu ASO realizujemy m.in. elementy takie jak:
1. Zaplanowanie i koordynowanie strategii działania
2. Dobór słów kluczowych, adekwatnych do zawartości aplikacji i jej otoczenia konkurencyjnego
3. Przygotowanie audytu ASO
4. Analizy konkurencji
5. Przygotowanie propozycji testów A/B
6. Monitorowanie kondycji aplikacji i bieżące dostosowywanie jej optymalizacji
7. Pozyskiwanie linków do aplikacji (dla Google Play)
8. Raportowanie działań
W ramach działań marketingu szeptanego i link buildingu skupimy się na promowaniu aplikacji m.in. na blogach, forach oraz w social mediach. Ponadto w procesie link buildingu dla aplikacji mobilnych wykorzystamy artykuły sponsorowane i gościnne oraz współprace z blogerami.
W działaniach z zakresu marketingu szeptanego i link buildingu stawiamy przede wszystkim na jakość wpisów, komentarzy oraz artykułów. Miejsca, w których będziemy pisać o Twojej aplikacji są starannie wyselekcjonowane, zarówno pod kątem jakości, widoczności w sieci, jak i profilu linków przychodzących i wychodzących. Wpisy w ramach marketingu szeptanego tworzone są w czasie rzeczywistszym przez doświadczonych copywriterów, uprzednio zapoznanych z profilem Twojej aplikacji oraz jej funkcjonalnościami.
Oferujemy wsparcie we wdrożeniu oraz skonfigurowaniu narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Apple App Analytics, AppsFlyer i wielu innych, w zależności od potrzeb oraz możliwości wdrożeniowych. W ramach działań sprawdzimy czy dane z narzędzi są prawidłowo zbierane, uporządkowane i interpretowane. W przypadku marketingu aplikacji mobilnych wskaźników pozwalających ocenić efektywność działań może być bardzo dużo.
Spriorytetyzowanie ich w odniesieniu do celów biznesowych aplikacji i jej rozwoju jest elementem niezwykle istotnym, pozwalającym oceniać i planować strategię działań. Prawidłowo zbierane i interpretowane dane są kluczowym elementem strategii promocji aplikacji mobilnej w sieci. W ramach usługi analityki oferujemy nie tylko zadbanie o poprawności zbierania danych i ich interpretowanie ale również edukację w kierunku samodzielnej oceny efektywności prowadzonych działań.
Pomagamy docierać do nowych użytkowników aplikacji dzięki kampaniom reklamowym Google Ads oraz dedykowanym reklamom na Facebooku. Dzięki precyzyjnym metodom targetowania trafiamy dokładnie tam, gdzie znajdują się osoby najbardziej zainteresowane daną aplikacją mobilną.
Promocja aplikacji mobilnych
- zalety Google Ads
Oferujemy wsparcie w działaniach SEO, mających na celu promocję aplikacji. Przygotowujemy wytyczne pod stworzenie dedykowanego landing page’a, dedykowanego promocji aplikacji mobilnej oraz dobieramy słowa kluczowe, na które warto taką podstronę promować. Szukamy możliwości promocji aplikacji w obrębie Twojej strony oraz połączenia strony z aplikacją np. za pomocą deep linków. Dążymy w ten sposób do maksymalizacji synergii działań SEO i ASO oraz ich wzajemnego uzupełnienia się. Oferujemy wsparcie w działaniach SEO, mających na celu promocję aplikacji. Przygotowujemy wytyczne pod stworzenie dedykowanego landing page’a, dedykowanego promocji aplikacji mobilnej oraz dobieramy słowa kluczowe, na które warto taką podstronę promować.
Szukamy możliwości promocji aplikacji w obrębie Twojej strony oraz połączenia strony z aplikacją np. za pomocą deep linków. Dążymy w ten sposób do maksymalizacji synergii działań SEO i ASO oraz ich wzajemnego uzupełnienia się.
Fox Strategy sp. z o.o.
NIP: 8971837880
ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
50-044 Wrocław
Fox Strategy sp. z o.o.
NIP: 8971837880
ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
50-044 Wrocław