Sprawdzamy, czy wszystkie narzędzia analityczne zaimplementowane są na stronie w poprawny sposób.
Analizujemy sposób implementacji oraz rekomendujemy optymalne rozwiązania.
Dokonujemy gruntownego przeglądu wszystkich ustawień Google Analytics oraz sprawdzamy jakość połączenia z innymi kompatybilnymi narzędziami typu Google Ads, czy Google Search Console.
Sprawdzamy, czy remarketing jest uruchomiony oraz czy listy remarketingowe się zapełniają. Przygotowujemy strategię list remarketingowych do wykorzystania w kampaniach reklamowych.
Przygotowujemy dedykowane raporty oraz dashboardy w panelu Google Analytics w oparciu o wywiad i badania potrzeb naszych Klientów. Dostarczamy rozwiązania szyte na miarę, aby praca nad analizą danych była jeszcze łatwiejsza.
Zalecamy wdrożenie śledzenia kluczowych elementów na stronie, które pozwalają ocenić skuteczność źródeł ruchu oraz kampanii internetowych. Przygotowujemy strukturę celów głównych oraz celów mikro wraz z rekomendacjami wdrożenia i specyfikacjami.
Implementujemy zmiany i/lub współpracujemy z programistami pod stronie Klienta. Każde wdrożenie nowych elementów zakończone jest szeregiem testów.
Fox Strategy sp. z o.o.
NIP: 8971837880
ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
50-044 Wrocław
Fox Strategy sp. z o.o.
NIP: 8971837880
ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
50-044 Wrocław