Przed rozpoczęciem współpracy z naszymi Klientami, zawsze przeprowadzamy obszerny wywiad, który pozwala nam zrozumieć potrzeby naszych Klientów oraz branżę, w której się specjalizuje.
Preferujemy otwartą komunikację i partnerskie podejście już od pierwszego kontaktu, bo z doświadczenia wiemy, że przynosi to wymierne korzyści.
Mając świadomość, jaka jest specyfikacja danego rynku, jakie są potrzeby i możliwości Klienta, jakie są ewentualne zagrożenia i szanse dla danego projektu, tworzymy zręby strategii reklamowej.
Wykorzystujemy do tego celu szereg narzędzi takich jak Google Planner, SemStorm, Google Trends i inne, by określić zakres ruchu, targetowanie, koszty emisji oraz główne typy kampanii reklamowych.
Przed rozpoczęciem działań reklamowych przeprowadzamy audyt analityki dla danej strony internetowej.
W trakcie kampanii podejmujemy się stałej optymalizacji, która ma prowadzić do rozwoju i osiągania wyznaczonych celów. Każde działania są raportowane.
Fox Strategy sp. z o.o.
NIP: 8971837880
ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
50-044 Wrocław
Fox Strategy sp. z o.o.
NIP: 8971837880
ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
50-044 Wrocław