Gościnnie o: SEO podcastu - jak organicznie dotrzeć do nowych słuchaczy? Już 16 listopada!

13 listopada 2020

Od pomysłu na podcast, po założenie kanału, stworzenie grafiki, nagranie odcinka i... dotarcie do słuchacza, droga potrafi być wyjątkowo wyboista i nie taka oczywista, jak pierwotnie zakładaliśmy. Po kilku miesiącach pracy nad podcastem Dziennik Budowy Firmy mamy już pierwsze wnioski odnośnie prowadzonej strategii. Co więcej - wiele elementów, o których pisaliśmy na naszym blogu, w końcu mogliśmy wcielić w życie.

Okazuje się bowiem, że metod na promocje jest naprawdę sporo, a jednymi z kroków jest oczywiście...SEO dla podcastów. Optymalizacja zarówno całego podcastu, jak i każdego odcinka pod kątem ich dalszej dystrybucji w Google Podcasts, Apple Podcasts, Spotify wymaga kilku kroków, równie ważnych co stabilny hosting, RSS oraz strona internetowa podcastu. To o tych elementach porozmawia już niedługo Ewelina Podrez, która otrzymała zaproszenie od Marcina Hinza.

Jesteście ciekawi jak dotrzeć do słuchacza za pomocą organica? W takim razie słyszymy się w najbliższy poniedziałek o 12:00!

Na czas oczekiwania na premierę, zapraszamy Was do wpisu blogowego, który pojawił się jeszcze przed nagrywaniem pierwszych odcinków DBF. Wpis znajdziecie tutaj: "SEO dla pocastów".

"

Kiedy? 16 listopada 2020
O której? 12:00
Gdzie? Na kanale YouTube Marcina Hinza

.

Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Fox Strategy

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram