Od pomysłu na podcast, po założenie kanału, stworzenie grafiki, nagranie odcinka i… dotarcie do słuchacza, droga potrafi być wyjątkowo wyboista i nie taka oczywista, jak pierwotnie zakładaliśmy. Po kilku miesiącach pracy nad podcastem Dziennik Budowy Firmy mamy już pierwsze wnioski odnośnie prowadzonej strategii. Co więcej – wiele elementów, o których pisaliśmy na naszym blogu, w końcu mogliśmy wcielić w życie.

Okazuje się bowiem, że metod na promocje jest naprawdę sporo, a jednymi z kroków jest oczywiście…SEO dla podcastów. Optymalizacja zarówno całego podcastu, jak i każdego odcinka pod kątem ich dalszej dystrybucji w Google Podcasts, Apple Podcasts, Spotify wymaga kilku kroków, równie ważnych co stabilny hosting, RSS oraz strona internetowa podcastu. To o tych elementach porozmawia już niedługo Ewelina Podrez, która otrzymała zaproszenie od Marcina Hinza.

Jesteście ciekawi jak dotrzeć do słuchacza za pomocą organica? W takim razie słyszymy się w najbliższy poniedziałek o 12:00!

 

Na czas oczekiwania na premierę, zapraszamy Was do wpisu blogowego, który pojawił się jeszcze przed nagrywaniem pierwszych odcinków DBF. Wpis znajdziecie tutaj: “SEO dla pocastów“.

Kiedy? 16 listopada 2020
O której? 12:00
Gdzie? Na kanale YouTube Marcina Hinza

.