Jak zacząć działania SEO na platformie sprzedażowej Amazon? 25 odcinek już online!

27 października 2020

W nowym odcinku poruszamy podstawowe kwestie związane z SEO w marketplace Amazon. Kamil Demidowski zwraca w nim uwagę na najważniejsze elementy optymalizacji produktów, takich jak:

➡️treść,
➡️proces ustalania słów kluczowych,
➡️czynniki związane z wydajnością sprzedającego.
Wraz z tym odcinkiem Kamil zapowiada kontynuację tematu Amazon w swoich kolejnych odsłonach, w których poświęci dogłębną uwagę każdej ze składowych usługi SEO Amazon oraz opowie o krytycznych elementach, które trzeba przemyśleć przed podjęciem decyzji o wejściu na wspomnianą platformę.
Odcinka podcastu posłuchasz:
💻 na stronie internetowej: https://foxstrategy.pl/podcast/ (tam również transkrypcja odcinka 📖)
oraz w innych, popularnych platformach streamingowych
Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Fox Strategy

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram