O ASO słów kilka. Jak zacząć pozycjonować swoją aplikację mobilną? DBF#27 już online!

10 listopada 2020
Rynek aplikacji mobilnych📲 w ostatnich latach rozrasta się w bardzo dynamicznym tempie, a same aplikacje stają się powoli nieodzownym elementem naszego życia. Firmy coraz chętniej sięgają po wykorzystanie aplikacji na smartfona do budowy komfortu użytkowania i UX, których osiągnięcie za pomocą zwykłej strony internetowej byłoby bardzo trudne lub wręcz niemożliwe.
Jak się odnaleźć w zalewie setek tysięcy aplikacji i jak sprawić żeby to właśnie Twoja appka miała szansę zawalczyć o użytkowników? Jak zaplanować strategię działań ASO i co ma do tego SEO? Na te pytania odpowiada Dawid Pietkiewicz.
Odcinka podcastu posłuchasz:
💻 na stronie internetowej: https://foxstrategy.pl/podcast/ (tam również transkrypcja odcinka 📖)
oraz w innych, popularnych platformach streamingowych!
Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Fox Strategy

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram