Co musisz wiedzieć, jeśli planujesz współpracę z copywriterem? DBF #28 już online!

18 listopada 2020
Content, który wspomoże naszą komunikację oraz działania z zakresu SEO wymaga wiedzy, kreatywności i… wolnego czasu, którego coraz częściej mamy „jak na lekarstwo”. Bardzo często potrzebujemy wtedy wsparcia z zewnątrz w postaci copywriterów. Na etapie ich poszukiwania pojawiają się pytania:
Gdzie ich znaleźć? Skąd pewność, że że trafimy na rzetelnego twórcę? Na co zwrócić uwagę, wybierając go z gąszczu różnych ofert i możliwości?
W 28 odcinku Ola Sudnik odpowie na te pytania, podpowiadając w jaki sposób zrobić ten pierwszy krok do długotrwałej współpracy z tzw. copy.
Odcinka podcastu posłuchasz:
💻 na stronie internetowej: https://foxstrategy.pl/podcast/ (tam również transkrypcja odcinka 📖)
oraz w innych, popularnych platformach streamingowych!
Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Fox Strategy

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram