Opowieść o tym jak użyteczność Twojej strony internetowej wpływa na proces sprzedaży i uzyskiwane przychody. Część 2. DBF#17 online!

1 września 2020

Kontynuujemy temat rozpoczęty w szóstym odcinku #DBF. To wtedy Kamil Demidowski nakreślił m.in. w jaki sposób temat UX wpływa na proces sprzedaży i budowaną konwersję. W drugiej części przyjrzymy się zagadnieniom użyteczności z nieco innej strony, odpowiadając na pytania, takie jak:

  • Czy UX rywalizuje z SEO, czy może współdziała z procesem pozycjonowania?

  • Co zrobić, aby klient nie porzucał koszyka zakupowego?

  • Jakie techniki stosować, aby... wyprosić klienta z naszej witryny?

Po odpowiedzi zapraszamy do wysłuchania 17 już odcinka #DBF!

 

Siedemnasty odcinek podcastu 🎙 Dziennik Budowy Firmy według Fox Strategy już online!

📌DBF#17: Opowieść o tym jak użyteczność Twojej strony internetowej wpływa na proces sprzedaży i uzyskiwane przychody.Część 2. [Ścieżka Marketingowa] 📌

Odcinka podcastu posłuchasz:

oraz w innych, popularnych platformach streamingowych 😀

Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Fox Strategy

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram