More

    Jak zarządzać harmonogramem treści dla WWW i social media? (DBF #109)

    Publikowanie treści dla strony WWW, bloga lub mediów społecznościowych może być źródłem ogromnej radości dla autora, gdy ten może im poświęcić odpowiednio dużo czasu. Niestety, w sytuacji, w której prowadzimy biznes, a na kolejne publikacje możemy poświęcić najwyżej 10-20% naszego, liczy się każda minuta. Zadbajmy więc o to, by czas na media społecznościowe wykorzystać optymalnie. Jak tego dokonać? O tym, jak sprytnie zorganizować (i zautomatyzować) proces tworzenia treści dla WWW i social media, w 109 odcinku Dziennika Budowy Firmy, opowiada Oktawian Kitala.

    Popularne odcinki podcastu

    Najnowsze odcinki

    Wybrane dla Ciebie odcinki

    Jak zarządzać harmonogramem treści dla WWW i social media? (DBF #109)

    Publikowanie treści dla strony WWW, bloga lub mediów społecznościowych może być źródłem ogromnej radości dla autora, gdy ten może im poświęcić odpowiednio dużo czasu....

    Prowadzący Podcast

    Ewelina Podrez

    Prezes i Ekspertka SEO

    Kasia Baranowska

    Wiceprezes i Ekspertka SEO

    Oktawian Kitala

    Project Manager i Specjalista SEO

    Ola Sudnik

    Content Manager

    Dawid Pietkiewicz

    Lider działu SEO i ASO

    Damian Kołodziej

    Digital Marketing Manager

    Agata Kaliatzi

    Office & HR Manager

    Kamil Demidowski

    Lider SEO na rynek niemiecki, Specjalista UX

    Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych odcinkach podcastu!

    .