ASO czyli App Store Optimization zwane w Polsce również pozycjonowaniem aplikacji mobilnych to usługa popularna głównie wśród dużych producentów aplikacji lub rozpoznawalnych marek. Z takimi też klientami, na podstawie umów z obszernymi NDA, mamy przyjemność i zaszczyt od lat pracować. Chcemy jednak wyjść naprzeciw również mniejszym aplikacjom, a jednocześnie pokazać Wam, jak dużo możecie osiągnąć dzięki ASO, zwłaszcza w Google Play. Dlatego ogłaszamy KONKURS, który umożliwi obie te rzeczy.
Dla wybranej przez nas aplikacji (ze sklepu Google Play) przeprowadzimy darmowy audyt ASO, w ramach którego przygotujemy m.in.:
listę słów kluczowych, przygotowaną na bazie analizy Twojej aplikacji oraz otoczenia konkurencyjnego;
zoptymalizowane, pod kątem dobranej listy fraz, propozycje tytułu oraz opisów aplikacji;
analizę elementów identyfikacji wizualnej aplikacji, takich jak: ikona, zdjęcia, wideo;
analizę profilu linków;
porównanie z konkurencyjnymi aplikacjami;
wskazówki związane z analityką, użytecznością i oceną efektywności działań ASO;
dodatkowe wskazówki dotyczące promocji aplikacji w sieci;
Warunkiem przygotowania darmowego audytu ASO będzie wyrażenie zgody na wykorzystanie przez nas informacji o fakcie naszej współpracy, z możliwością publikacji case study (w którym główną rolę odegra wybrana aplikacja). Zastrzegamy sobie prawo wyboru spośród zgłoszonych aplikacji tej, z którą będziemy chcieli pracować. O fakcie wyboru aplikacji poinformujemy mailowo.
Jesteśmy pionierami App Store Optimization w Polsce, zajmujemy się marketingiem mobilnym od blisko 5 lat. Mamy doświadczenie pracy w zakresie ASO z wiodącymi agregatorami ofert pracy, biurami podróży, grami i aplikacjami edukacyjnymi.
Nasze poradniki ASO dostępne na łamach portalu Marketing i Biznes, czy bloga Fox Strategy przeczytały tysiące osób. W lutym 2019 mieliśmy również okazję opowiedzieć o ASO podczas 11. Edycji konferencji SEMKRK. Facebookowe nagranie live z wystąpienia obejrzało ponad 3 tysiące użytkowników. Jesteśmy również autorami pierwszego w Polsce ebooka o App Store Optimization.
Wywiad po 11. edycji SEMKRK, podczas którego miałam przyjemność opowiedzieć o ASO [2019]: https://www.devagroup.pl/blog/ewelina-podrez-wywiad-po-semkrk-11
Założycielka i prezeska wrocławskiej agencji digital marketingu Fox Strategy, w której pracuje z zespołem doświadczonych specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji.
Ekspertka SEO z blisko 14-letnim doświadczeniem w pracy z blogami, sklepami internetowymi, aplikacjami mobilnymi i podcastami. W swojej pracy stawia na strategiczne podejście, nieszablonowe rozwiązania, otwartą komunikację i przede wszystkim: zwrot z inwestycji w SEO.
Trenerka i prelegentka na licznych wydarzeniach marketingowych (m.in. I❤️Marketing, Festiwal SEO, SEMKRK), gościni podcastów branżowych (m.in. Przygody Przedsiębiorców, Mała Wielka Firma, Akademia Allegro) i współprowadząca podcast Dziennik Budowy Firmy. Wykładowczyni przedmiotu „Skuteczne SEO” w Wyższej Szkole Bankowej.
Prywatnie autorka trzech bestsellerowych książek kucharskich oraz książki „SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych”.
Założycielka i prezeska wrocławskiej agencji digital marketingu Fox Strategy, w której pracuje z zespołem doświadczonych specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji.
Ekspertka SEO z blisko 14-letnim doświadczeniem w pracy z blogami, sklepami internetowymi, aplikacjami mobilnymi i podcastami. W swojej pracy stawia na strategiczne podejście, nieszablonowe rozwiązania, otwartą komunikację i przede wszystkim: zwrot z inwestycji w SEO.
Trenerka i prelegentka na licznych wydarzeniach marketingowych (m.in. I❤️Marketing, Festiwal SEO, SEMKRK), gościni podcastów branżowych (m.in. Przygody Przedsiębiorców, Mała Wielka Firma, Akademia Allegro) i współprowadząca podcast Dziennik Budowy Firmy. Wykładowczyni przedmiotu „Skuteczne SEO” w Wyższej Szkole Bankowej.
Prywatnie autorka trzech bestsellerowych książek kucharskich oraz książki „SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych”.
W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]
Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]
21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.