ASO czyli App Store Optimization zwane w Polsce również pozycjonowaniem aplikacji mobilnych to usługa popularna głównie wśród dużych producentów aplikacji lub rozpoznawalnych marek. Z takimi też klientami, na podstawie umów z obszernymi NDA, mamy przyjemność i zaszczyt od lat pracować. Chcemy jednak wyjść naprzeciw również mniejszym aplikacjom, a jednocześnie pokazać Wam, jak dużo możecie osiągnąć dzięki ASO, zwłaszcza w Google Play. Dlatego ogłaszamy KONKURS, który umożliwi obie te rzeczy.
Dla wybranej przez nas aplikacji (ze sklepu Google Play) przeprowadzimy darmowy audyt ASO, w ramach którego przygotujemy m.in.:
- listę słów kluczowych, przygotowaną na bazie analizy Twojej aplikacji oraz otoczenia konkurencyjnego;
- zoptymalizowane, pod kątem dobranej listy fraz, propozycje tytułu oraz opisów aplikacji;
- analizę elementów identyfikacji wizualnej aplikacji, takich jak: ikona, zdjęcia, wideo;
- analizę profilu linków;
- porównanie z konkurencyjnymi aplikacjami;
- wskazówki związane z analityką, użytecznością i oceną efektywności działań ASO;
- dodatkowe wskazówki dotyczące promocji aplikacji w sieci;
Warunkiem przygotowania darmowego audytu ASO będzie wyrażenie zgody na wykorzystanie przez nas informacji o fakcie naszej współpracy, z możliwością publikacji case study (w którym główną rolę odegra wybrana aplikacja). Zastrzegamy sobie prawo wyboru spośród zgłoszonych aplikacji tej, z którą będziemy chcieli pracować. O fakcie wyboru aplikacji poinformujemy mailowo.
Zgłoszenia przyjmujemy DO KOŃCA SIERPNIA na adres biuro@foxstrategy.pl.
Z kim będziesz pracować?
Jesteśmy pionierami App Store Optimization w Polsce, zajmujemy się marketingiem mobilnym od blisko 5 lat. Mamy doświadczenie pracy w zakresie ASO z wiodącymi agregatorami ofert pracy, biurami podróży, grami i aplikacjami edukacyjnymi.
Nasze poradniki ASO dostępne na łamach portalu Marketing i Biznes, czy bloga Fox Strategy przeczytały tysiące osób. W lutym 2019 mieliśmy również okazję opowiedzieć o ASO podczas 11. Edycji konferencji SEMKRK. Facebookowe nagranie live z wystąpienia obejrzało ponad 3 tysiące użytkowników.
Jesteśmy również autorami pierwszego w Polsce ebooka o App Store Optimization.
Chcesz wiedzieć więcej o ASO?
Przeczytaj nasze publikacje w mediach:
- App Store Optimization w 8 krokach – świeżutka publikacja Dawida Pietkiewicza, naszego Lidera Działu ASO w SilesiaSEM [lipiec 2020]: https://www.silesiasem.pl/app-store-optimization-w-8-krokach-co-warto-wiedziec-o-pozycjonowaniu-aplikacji-mobilnych-w-google-play-i-app-store
- Wpływ opinii na ASO – publikacja Dawida Pietkiewicza na blogu Majestica [sierpień 2020]: https://blog.majestic.com/pl/sieci-spolecznosciowe/opinie-w-google-play-i-apple-app-store-przewodnik/
- Wywiad po 11. edycji SEMKRK, podczas którego miałam przyjemność opowiedzieć o ASO [2019]: https://www.devagroup.pl/blog/ewelina-podrez-wywiad-po-semkrk-11
- Jeden z pierwszych wpisów w Polsce odnośnie App Store Optimization, czyli moja pierwsza publikacja dot. ASO, na blogu Marketing i Biznes [2016]: https://marketingibiznes.pl/seosem/zwiekszenie-widocznosci-aplikacji-aso-w-5-prostych-krokach/
Najnowsze komentarze