ASO czyli Optimization zwane w Polsce również pozycjonowaniem aplikacji mobilnych to usługa popularna głównie wśród dużych producentów aplikacji lub rozpoznawalnych marek. Z takimi też klientami, na podstawie umów z obszernymi NDA, mamy przyjemność i zaszczyt od lat pracować. Chcemy jednak wyjść naprzeciw również mniejszym aplikacjom, a jednocześnie pokazać Wam, jak dużo możecie osiągnąć dzięki ASO, zwłaszcza w Google Play. Dlatego ogłaszamy KONKURS, który umożliwi obie te rzeczy.

Dla wybranej przez nas aplikacji (ze sklepu Google Play) przeprowadzimy darmowy audyt ASO, w ramach którego przygotujemy m.in.:

  • listę słów kluczowych, przygotowaną na bazie analizy Twojej aplikacji oraz otoczenia konkurencyjnego;
  • zoptymalizowane, pod kątem dobranej listy fraz, propozycje tytułu oraz opisów aplikacji;
  • analizę elementów identyfikacji wizualnej aplikacji, takich jak: ikona, zdjęcia, wideo;
  • analizę profilu linków;
  •  porównanie z konkurencyjnymi aplikacjami;
  • wskazówki związane z analityką, użytecznością i oceną efektywności działań ASO;
  • dodatkowe wskazówki dotyczące promocji aplikacji w sieci;

 

Warunkiem przygotowania darmowego audytu ASO będzie wyrażenie zgody na wykorzystanie przez nas informacji o fakcie naszej współpracy, z możliwością publikacji case study (w którym główną rolę odegra wybrana aplikacja). Zastrzegamy sobie prawo wyboru spośród zgłoszonych aplikacji tej, z którą będziemy chcieli pracować. O fakcie wyboru aplikacji poinformujemy mailowo. 

Zgłoszenia przyjmujemy DO KOŃCA SIERPNIA na adres biuro@foxstrategy.pl.

Z kim będziesz pracować?

Jesteśmy pionierami Optimization w Polsce, zajmujemy się marketingiem mobilnym od blisko 5 lat. Mamy doświadczenie pracy w zakresie ASO z wiodącymi agregatorami ofert pracy, biurami podróży, grami i aplikacjami edukacyjnymi.

Nasze poradniki ASO dostępne na łamach portalu Marketing i Biznes, czy bloga Fox Strategy przeczytały tysiące osób. W lutym 2019 mieliśmy również okazję opowiedzieć o ASO podczas 11. Edycji konferencji SEMKRK. Facebookowe nagranie live z wystąpienia obejrzało ponad 3 tysiące użytkowników.
Jesteśmy również autorami pierwszego w Polsce ebooka o App Store Optimization.

Chcesz wiedzieć więcej o ASO?

Przeczytaj nasze w mediach:

Obejrzyj moje wystąpienie podczas zeszłorocznego SEMKRK:

Przeczytaj na naszym blogu:

Deep linki w aplikacjach mobilnych – wprowadzenie.

Deep link – co to właściwie jest? Sama koncepcja deep linków (dosłownie: głębokich linków) powinna być doskonale znane osobom zajmującym się szeroko pojętym marketingiem internetowym. Niekoniecznie będzie jednak zaszufladkowana w głowie akurat pod tym pojęciem. Celem...

Jak nowe zmiany dotyczące wykluczenia ruchu mobile wpłyną na kampanie display?

Od wielu lat wieszczy się nadejście „roku mobile”. I fakt, coraz więcej użytkowników Internetu korzysta ze smartfonów, ale czy ten ruch przekłada się na sprzedaż z reklam Google Ads? Z doświadczenia wiem, że nie zawsze, a na pewno nie z sieci reklamowej (display)....

Pozycjonowanie aplikacji w Google Play – kompendium wiedzy o App Store Optimization (ASO)

Pozycjonowanie aplikacji mobilnych to wciąż stosunkowo nowa gałąź marketingu online, często pomijana przez twórców aplikacji (zwłaszcza w Polsce). Tymczasem działania ASO, czyli optymalizacja podstrony aplikacji, jak i budowa jej popularności za pomocą...

Zwiększenie widoczności aplikacji mobilnej w 5 krokach

Technologie mobilne to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi biznesu. Większość z nas nie wyobraża sobie życia bez smartfonu, a producenci aplikacji prześcigają się w pomysłach na nowe udogodnienia dla użytkowników. Jak zatem dotrzeć do potencjalnych odbiorców,...

Pozycjonowanie appki strategią na rozwój mobilnego biznesu

Czy  zastanawiałeś się, jak działa wyszukiwanie aplikacji mobilnych w sklepach typu i albo w jaki sposób na podstawie kilku słów kluczowych otrzymujemy określony zestaw wyników? Dlaczego jedna aplikacja jest na pierwszym miejscu, a inne...