Świat copywritingu przepełniony jest pytaniami, terminami, kreatywnością, inspiracjami, nieścisłościami i wynikającymi z nich problemami. Uznaliśmy, że najlepiej przedstawi się je… podczas rozmowy dwóch, nieco inaczej pracujących “contentowców”. W nowym, dłuższym odcinku, Ola Sudnik rozmawia z Marcin Cichocki – CEO Kuźnia Treści, autorem książki i kursu dla copywriterów. Podczas godzinnego podcastu dowiecie się o 10, najważniejszych elementach, które poniekąd definiują branżę copy. Powyższy duet rozmawia i omawia poniższe copywriting porady:
1️⃣ Pisania można się nauczyć, tak jak każdej innej umiejętności
2️⃣ Ludzie nie czytają, tylko skanują
3️⃣ Można (a nawet trzeba) pogodzić optymalizację SEO, z pisaniem treści wartościowych dla użytkowników
4️⃣ Jeśli nie wiesz do kogo piszesz, to komunikat nie trafi do nikogo.
5️⃣ Zlecasz treści i copywriter nie przesyła Ci briefu ani nie robi wywiadu? Miej się na baczności. Czyli jak napisać brief?
6️⃣ Jakie treści najlepiej pozycjonują? Użyteczne!
7️⃣ W materiałach reklamowych piszesz o swojej firmie? A powinieneś pisać o korzyściach dla klienta
8️⃣ Copywriter od wszystkiego to copywriter do niczego
9️⃣ Copywriting jak zacząć? Gdzie szukać i jak znaleźć dobrego copywritera?
🔟 Prawna strona copywritingu.
Odcinka podcastu posłuchasz:
💻 na stronie internetowej: https://foxstrategy.pl/podcast (tam również transkrypcja odcinka 📖)
🎙w Google Podcasts: https://bit.ly/DBF-google
oraz w innych, popularnych platformach streamingowych!