10 rzeczy o copywritingu, o których musisz wiedzieć. Rozmowa z Marcinem Cichockim - #DBF37 już online!

19 stycznia 2021
Świat copywritingu przepełniony jest pytaniami, terminami, kreatywnością, inspiracjami, nieścisłościami i wynikającymi z nich problemami. Uznaliśmy, że najlepiej przedstawi się je… podczas rozmowy dwóch, nieco inaczej pracujących “contentowców”. W nowym, dłuższym odcinku, Ola Sudnik rozmawia z Marcin Cichocki – CEO Kuźnia Treści, autorem książki i kursu dla copywriterów. Podczas godzinnego podcastu dowiecie się o 10, najważniejszych elementach, które poniekąd definiują branżę copy. Powyższy duet rozmawia i omawia poniższe copywriting porady:
1️⃣ Pisania można się nauczyć, tak jak każdej innej umiejętności
2️⃣ Ludzie nie czytają, tylko skanują
3️⃣ Można (a nawet trzeba) pogodzić optymalizację SEO, z pisaniem treści wartościowych dla użytkowników
4️⃣ Jeśli nie wiesz do kogo piszesz, to komunikat nie trafi do nikogo.
5️⃣ Zlecasz treści i copywriter nie przesyła Ci briefu ani nie robi wywiadu? Miej się na baczności. Czyli jak napisać brief?
6️⃣ Jakie treści najlepiej pozycjonują? Użyteczne!
7️⃣ W materiałach reklamowych piszesz o swojej firmie? A powinieneś pisać o korzyściach dla klienta
8️⃣ Copywriter od wszystkiego to copywriter do niczego
9️⃣ Copywriting jak zacząć? Gdzie szukać i jak znaleźć dobrego copywritera?
🔟 Prawna strona copywritingu.
Odcinka podcastu posłuchasz:
💻 na stronie internetowej: https://foxstrategy.pl/podcast (tam również transkrypcja odcinka 📖)
🎙w Google Podcasts: https://bit.ly/DBF-google
oraz w innych, popularnych platformach streamingowych!
Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Fox Strategy

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram