More

    Aleksandra Sudnik

    17 odcinki
    Content Manager w Fox Strategy, która z ogromny zamiłowaniem pracuje nad wszystkim co wymaga kreatywności i niecodziennego podejścia. Lubuje się w długich treściach - od opisu i contentu na stronę, po posty blogowe i artykuły. Z wykształcenia psycholog biznesu, co z pewnością pomaga jej w tworzeniu strategii komunikacyjnej i projektowaniu treści, a także była specjalistka SEO. Teksty powstałe spod jej klawiatury łączą w sobie optymalizację, oryginalność i indywidualne ustalenia z klientem. Nie lubi lać wody, chyba, że akurat tworzy wpis na jej temat. Prywatnie miłośniczka siatkówki, dobrego kina i wyjazdów do Rzymu.

    Czy Twój biznes powinien mieć profil w KAŻDYM social media? (DBF #80)

    Social media niosą za sobą ogrom możliwości - wizerunkowych, komunikacyjnych i marketingowych. Nic więc dziwnego, że przedsiębiorcy coraz chętniej i częściej angażują się w nowe kanały, licząc, że w ten sposób...

    Obalmy 5 mitów w content marketingu! Część II: edycja biznesowa (DBF #76)

    W ramach kontynuacji serii związanej z mitami branży contentowej/copy, przyszła pora na edycję biznesową. W tej części Aleksandra Sudnik przyjrzy się najczęściej powtarzanym mitom, które bywają zwodnicze i krzywdzące zarówno dla...

    Obalmy 5 mitów w content marketingu! Część I: edycja marketingowa (DBF #75)

    Mity dotykają niemalże każdej branży. Nie inaczej jest w przypadku branży contentowej, która ewoluuje i systematycznie się zmienia. W nowym odcinku podcastu DBF, Aleksandra Sudnik bierze na tapet najczęściej pojawiające się...

    9 najczęstszych błędów w content marketingu (DBF #71)

    Content marketing, jako złożona strategia marketingowa, polega na dostarczaniu i dystrybuowaniu treści (i nie tylko). To m.in. dzięki nim budujemy wizerunek eksperta, wzbudzamy zainteresowanie w odbiorcach, angażujemy potencjalnych klientów i wzbudzamy zaufanie....

    DBF #63: Dlaczego content marketing jest ważny i czy warto w niego inwestować?

    Content marketing jest niezwykle szerokim działem i jednym z solidniejszych filarów budowania wizerunku firmy. Z pracami "contentowców" spotykamy się niemalże każdego dnia, chociażby przeglądając ulubione profile na social mediach, czytając blogi...