More

    Aleksandra Sudnik

    15 odcinki
    Content Manager w Fox Strategy, która z ogromny zamiłowaniem pracuje nad wszystkim co wymaga kreatywności i niecodziennego podejścia. Lubuje się w długich treściach - od opisu i contentu na stronę, po posty blogowe i artykuły. Z wykształcenia psycholog biznesu, co z pewnością pomaga jej w tworzeniu strategii komunikacyjnej i projektowaniu treści, a także była specjalistka SEO. Teksty powstałe spod jej klawiatury łączą w sobie optymalizację, oryginalność i indywidualne ustalenia z klientem. Nie lubi lać wody, chyba, że akurat tworzy wpis na jej temat. Prywatnie miłośniczka siatkówki, dobrego kina i wyjazdów do Rzymu.

    Jak pisać skuteczne treści? (DBF #98)

    Treści to nie tylko znaki, które "zapychają" naszą stronę, bloga czy profile social media. Nie możemy pominąć faktu, że to dzięki nim możliwe jest m.in. realizowanie zamierzonych celów - zarówno biznesowych,...

    Agencja czy freelancer? Z kim współpracować podczas tworzenia treści? (DBF #91)

    Zdecydowałeś się na zewnętrzne wsparcie w zakresie budowania contentu? Świetnie! Kolejnym krokiem będzie wybór agencji lub freelancera, który podzieli się swoją wiedzą i czasem. Decyzja ta, wbrew pozorom, może mieć kluczowe...

    Zanim zlecisz stworzenie swojej strony internetowej… (DBF #86)

    Od kilku miesięcy cały zespół Fox Strategy prężnie pracuje nad nową odsłoną strony internetowej. Ten proces był inspiracją do stworzenia kolejnego odcinka #DBF, w którym to Oktawian Kitala i Aleksandra Sudnik...

    Czy Twój biznes powinien mieć profil w KAŻDYM social media? (DBF #80)

    Social media niosą za sobą ogrom możliwości - wizerunkowych, komunikacyjnych i marketingowych. Nic więc dziwnego, że przedsiębiorcy coraz chętniej i częściej angażują się w nowe kanały, licząc, że w ten sposób...

    Obalmy 5 mitów w content marketingu! Część II: edycja biznesowa (DBF #76)

    W ramach kontynuacji serii związanej z mitami branży contentowej/copy, przyszła pora na edycję biznesową. W tej części Aleksandra Sudnik przyjrzy się najczęściej powtarzanym mitom, które bywają zwodnicze i krzywdzące zarówno dla...