More

    Aleksandra Sudnik

    9 odcinki
    Content Manager w Fox Strategy, która z ogromny zamiłowaniem pracuje nad wszystkim co wymaga kreatywności i niecodziennego podejścia. Lubuje się w długich treściach - od opisu i contentu na stronę, po posty blogowe i artykuły. Z wykształcenia psycholog biznesu, co z pewnością pomaga jej w tworzeniu strategii komunikacyjnej i projektowaniu treści, a także była specjalistka SEO. Teksty powstałe spod jej klawiatury łączą w sobie optymalizację, oryginalność i indywidualne ustalenia z klientem. Nie lubi lać wody, chyba, że akurat tworzy wpis na jej temat. Prywatnie miłośniczka siatkówki, dobrego kina i wyjazdów do Rzymu.

    9 najczęstszych błędów w content marketingu (DBF #71)

    Content marketing, jako złożona strategia marketingowa, polega na dostarczaniu i dystrybuowaniu treści (i nie tylko). To m.in. dzięki nim budujemy wizerunek eksperta, wzbudzamy zainteresowanie w odbiorcach, angażujemy potencjalnych klientów i wzbudzamy zaufanie....

    DBF #63: Dlaczego content marketing jest ważny i czy warto w niego inwestować?

    Content marketing jest niezwykle szerokim działem i jednym z solidniejszych filarów budowania wizerunku firmy. Z pracami "contentowców" spotykamy się niemalże każdego dnia, chociażby przeglądając ulubione profile na social mediach, czytając blogi...

    DBF #53: 5 błędów, które popełniamy podczas pracy z copywriterami

    Praca z copywriterem bywa trudna i czasochłonna. Wbrew panującym mitom - wymaga zaangażowania dwóch stron, budowania relacji i sumiennego prowadzenia stałej komunikacji. Zdarza się jednak, że przedsiębiorcy rozpoczynający pracę z copy,...

    DBF #42 Stawki w świecie copywritingu – skąd te różnice i o co z nimi chodzi?

    Temat pieniędzy zawsze wzbudza emocje i - nie ukrywajmy - jest doskonałym polem do dyskusji. Nie da się ukryć, że to właśnie stawki i wynikające z nich pytania były główną inspiracją...

    DBF #37: 10 rzeczy o copywritingu, o których powinieneś wiedzieć. Rozmowa z Marcinem Cichockim

    Świat copywritingu przepełniony jest pytaniami, terminami, kreatywnością, inspiracjami, nieścisłościami i wynikającymi z nich problemami. Uznaliśmy, że najlepiej przedstawi się je… podczas rozmowy dwóch, nieco inaczej pracujących “contentowców”. W nowym, dłuższym odcinku,...