More

    Ewelina Podrez-Siama

    15 odcinki
    Zaprzyjaźniona z marketingiem internetowym od przeszło 10 lat. Właścicielka i założycielka wrocławskiej agencji SEO/SEM Fox Strategy, w której pracuje z 9-osobowym zespołem doświadczonych Specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji. Specjalistka w zakresie optymalizacji stron pod kątem SEO oraz pozycjonowania aplikacji mobilnych (ASO). W swojej pracy stawia na nieszablonowe rozwiązania, transparentność działań, uczciwą komunikację i przede wszystkim: zwrot z inwestycji. Pracowała i pracuje zarówno z klientami z sektora MŚP, jak i serwisami z najtrudniejszych branż w polskim SEO (podatki, kredyty, ubezpieczenia). Prelegentka na licznych wydarzeniach branżowych oraz biznesowych. Poszukiwaczka trendów, uzależniona od poznawania nowości - od ASO po SEO dla podcastów - przekonana, że jeszcze wiele może odkryć w marketingu internetowym. Prywatnie miłośniczka psów, domowy ogrodnik i autorka bloga o kuchni ketogenicznej.

    Zanim zdecydujesz się na własny sklep internetowy (DBF #92)

    Prowadzenie sklepu internetowego pełne jest wyzwań, zaskoczeń i koniecznych inwestycji. Jak to biznes: może dostarczyć wiele radości i satysfakcji, ale bywa również twardym orzechem do zgryzienia. Rosnąca konkurencja, trendy, marketplace’y, marketing...

    15 mitów o prowadzeniu własnej firmy (DBF #85)

    Czy to prawda, że we własnej firmie nic nie musisz? Czy rzeczywiście potrzebujesz dużych pieniędzy na start? Czy otwierając własny biznes będziesz pracować mniej czy więcej, niż na etacie? W 85....

    Biznes, a rodzicielstwo. Rozmowa z Mileną Majchrzak (DBF #79)

    Jak połączyć rodzicielstwo z prowadzeniem biznesu? Jak jest to trudne, doskonale rozumie Milena Majchrzak, z którą przyjemność porozmawiać miała Ewelina Podrez-Siama w ramach cyklu “Sprytne Rozmowy”. Ten inspirujący wywiad, bez zbędnego...

    Przedsiębiorczość bez osamotnienia. 3 elementy walki z samotnością lidera i szefa (DBF #74)

    Samotność przedsiębiorcy i lidera to temat rzadko pojawiający się na forum, ale zdecydowanie częściej w kuluarach.  Zdarza się, że jako szefowie firm czy liderzy działów czujemy się osamotnieni w swoich decyzjach...

    DBF #60: Inkluzywna komunikacja. Jak mówić i pisać do swoich odbiorców, by włączać, a nie wykluczać?

    Jeśli mówiąc i pisząc do swoich odbiorców lub po prostu rozmawiając z innymi ludźmi, czasem boisz się zagubić w meandrach inkluzywnej komunikacji, koniecznie wysłuchaj tego wywiadu Eweliny Podrez-Siamy z Grzegorzem Miecznikowskim,...