More

    Ewelina Podrez-Siama

    11 odcinki
    Zaprzyjaźniona z marketingiem internetowym od przeszło 10 lat. Właścicielka i założycielka wrocławskiej agencji SEO/SEM Fox Strategy, w której pracuje z 9-osobowym zespołem doświadczonych Specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji. Specjalistka w zakresie optymalizacji stron pod kątem SEO oraz pozycjonowania aplikacji mobilnych (ASO). W swojej pracy stawia na nieszablonowe rozwiązania, transparentność działań, uczciwą komunikację i przede wszystkim: zwrot z inwestycji. Pracowała i pracuje zarówno z klientami z sektora MŚP, jak i serwisami z najtrudniejszych branż w polskim SEO (podatki, kredyty, ubezpieczenia). Prelegentka na licznych wydarzeniach branżowych oraz biznesowych. Poszukiwaczka trendów, uzależniona od poznawania nowości - od ASO po SEO dla podcastów - przekonana, że jeszcze wiele może odkryć w marketingu internetowym. Prywatnie miłośniczka psów, domowy ogrodnik i autorka bloga o kuchni ketogenicznej.

    DBF #60: Inkluzywna komunikacja. Jak mówić i pisać do swoich odbiorców, by włączać, a nie wykluczać?

    Jeśli mówiąc i pisząc do swoich odbiorców lub po prostu rozmawiając z innymi ludźmi, czasem boisz się zagubić w meandrach inkluzywnej komunikacji, koniecznie wysłuchaj tego wywiadu Eweliny Podrez-Siamy z Grzegorzem Miecznikowskim,...

    DBF #58: Personal branding. Jak świadomie zarządzać marką osobistą?

    "Marka osobista jest tym, co mówią o Tobie ludzie, kiedy wyjdziesz z pokoju.” Te wyjątkowo trafne słowa Jeffa Bezosa, zacytowała Anna Ledwoń-Blacha podczas drugiego odcinka Sprytnych Rozmów. A co ludzie mówią o Tobie? Czy...

    DBF #56: Webinar, który sprzedaje

    W pierwszych Sprytnych Rozmowach, Ewelina Podrez-Siama rozmawiała z Anną Prończuk-Omiotek, ekspertką wystąpień publicznych, autorką kursu Webinar Master oraz bloga AnnaPRO.pl. W dzisiejszym odcinku podcastu Dziennik Budowy Firmy zapraszamy Cię do wysłuchania...

    DBF #50: Nonviolent Communication. Porozumienie bez przemocy w życiu (nie tylko) firmowym.

    Nonviolent Communication (ang. "porozumienie bez przemocy"), sposób komunikacji opracowany przez Marshalla Rosenberga, towarzyszy nam w firmie już od dłuższego czasu. W 50. odcinku Dziennika Budowy Firmy, Ewelina Podrez-Siama porozmawia z naszą...

    DBF #44: Jak działa Clubhouse? Pierwsze wrażenia, opinie i wskazówki

    Clubhouse podbija rynek mediów społecznościowych w Polsce. Naturalność i improwizacja, ekskluzywność dostępu do aplikacji czy znużenie komunikacją video? O tym, co stoi za rosnącą popularnością aplikacji, a także, jak zacząć korzystać...