More

    Damian Kołodziej

    12 odcinki
    Z marketingiem internetowym związany jest nieprzerwanie od 2010 roku. Zaczynał swoją przygodę z branżą jako copywriter, ale bardzo szybko zaczął tworzyć swoje pierwsze kampanie reklamowe i tak już zostało. W agencji SEO/SEM Fox Strategy pełni rolę Digital Marketing Managera i odpowiada za kompleksową obsługę kampanii reklamowych dla klientów agencji. Specjalizuje się reklamach Google Ads, Facebook Ads oraz w analityce internetowej. Jest zwolennikiem współpracy opartej na mierzalnych celach. Pracował dla dużych sklepów internetowych z branży fashion, klientów z sektora B2B i B2C z różnych branż. Posiada doświadczenie w promocji na rynku polskim, ale także zagranicznym (głównie rynki anglojęzyczne i Niemcy). Prywatnie jest miłośnikiem fantasy, dobrego, niebanalnego serialu i odtwórstwa historycznego.

    8 sposobów na zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie internetowym (DBF #93)

    Dobry sklep internetowy to taki, który przede wszystkim zarabia. Ale jak to osiągnąć w sytuacji, gdy dopiero rozpoczynamy swoją działalność online? I czy sklepy, które funkcjonują już na rynku ecommerce od...

    Kampanie Google Ads – kiedy robić samemu, a kiedy oddać je agencji? (DBF #89)

    Prowadzić kampanie reklamowe samemu, czy może zlecić to firmiezewnętrznej? Czy zawsze muszę polegać na agencji i czy rzeczywiścieoszczędzam pieniądze, gdy decyduję się na samodzielną obsługę reklamGoogle Ads? Na te i inne...

    5 źródeł, które pozwolą Ci nauczyć się Google Ads (DBF #83)

    Pragniesz nauczyć się tworzyć kampanie reklamowe Google Ads, ale nie wiesz, jak zabrać się do nauki? Damian Kołodziej właśnie przygotował dla Ciebie odcinek podcastu, w którym opisuje najważniejsze źródła wiedzy na...

    Google Analytics, a bezpieczeństwo danych. Fakty i mity (DBF #73)

    Bezpieczeństwo danych to jeden z kluczowych elementów prowadzenia biznesu online. Jako przedsiębiorcy musimy dbać nie tylko o to, by firma się rozwijała, a działania marketingowe generowały wartościowy ruch na naszej stronie...

    DBF #67: Modele atrybucji pod lupą. Rozwiewamy tajemnice konwersji

    Czy wiesz, że dane, które pokazuje Google Analytics na temat konwersji to tylko jedna z wielu dostępnych możliwości analizy konwersji? Czy wiesz, że aby zrozumieć swój biznes i móc podejmować trafniejsze...