More

    Damian Kołodziej

    10 odcinki
    Z marketingiem internetowym związany jest nieprzerwanie od 2010 roku. Zaczynał swoją przygodę z branżą jako copywriter, ale bardzo szybko zaczął tworzyć swoje pierwsze kampanie reklamowe i tak już zostało. W agencji SEO/SEM Fox Strategy pełni rolę Digital Marketing Managera i odpowiada za kompleksową obsługę kampanii reklamowych dla klientów agencji. Specjalizuje się reklamach Google Ads, Facebook Ads oraz w analityce internetowej. Jest zwolennikiem współpracy opartej na mierzalnych celach. Pracował dla dużych sklepów internetowych z branży fashion, klientów z sektora B2B i B2C z różnych branż. Posiada doświadczenie w promocji na rynku polskim, ale także zagranicznym (głównie rynki anglojęzyczne i Niemcy). Prywatnie jest miłośnikiem fantasy, dobrego, niebanalnego serialu i odtwórstwa historycznego.

    5 źródeł, które pozwolą Ci nauczyć się Google Ads (DBF #83)

    Pragniesz nauczyć się tworzyć kampanie reklamowe Google Ads, ale nie wiesz, jak zabrać się do nauki? Damian Kołodziej właśnie przygotował dla Ciebie odcinek podcastu, w którym opisuje najważniejsze źródła wiedzy na...

    Google Analytics, a bezpieczeństwo danych. Fakty i mity (DBF #73)

    Bezpieczeństwo danych to jeden z kluczowych elementów prowadzenia biznesu online. Jako przedsiębiorcy musimy dbać nie tylko o to, by firma się rozwijała, a działania marketingowe generowały wartościowy ruch na naszej stronie...

    DBF #67: Modele atrybucji pod lupą. Rozwiewamy tajemnice konwersji

    Czy wiesz, że dane, które pokazuje Google Analytics na temat konwersji to tylko jedna z wielu dostępnych możliwości analizy konwersji? Czy wiesz, że aby zrozumieć swój biznes i móc podejmować trafniejsze...

    DBF #61: Jak pisać skuteczne reklamy Google Ads?

    Skuteczne kampanie Google Ads to nie tylko strategia doboru słów kluczowych, optymalizacja stawek CPC, czy projektowanie architektury konta reklamowego. Na sukces kampanii wpływa wiele czynników i jednym z nich jest również...

    DBF #49: Webinar: Pierwsze kroki w Google Ads

    Dzisiejszy odcinek Dziennika Budowy Firmy jest wyjątkowy, ponieważ jest to zapis rozmowy Eweliny Podrez-Siamy i Damiana Kołodzieja na temat Google Ads. Rozmowa transmitowana była na żywo w formie webinaru, a tematem...