More

    Damian Kołodziej

    8 odcinki
    Z marketingiem internetowym związany jest nieprzerwanie od 2010 roku. Zaczynał swoją przygodę z branżą jako copywriter, ale bardzo szybko zaczął tworzyć swoje pierwsze kampanie reklamowe i tak już zostało. W agencji SEO/SEM Fox Strategy pełni rolę Digital Marketing Managera i odpowiada za kompleksową obsługę kampanii reklamowych dla klientów agencji. Specjalizuje się reklamach Google Ads, Facebook Ads oraz w analityce internetowej. Jest zwolennikiem współpracy opartej na mierzalnych celach. Pracował dla dużych sklepów internetowych z branży fashion, klientów z sektora B2B i B2C z różnych branż. Posiada doświadczenie w promocji na rynku polskim, ale także zagranicznym (głównie rynki anglojęzyczne i Niemcy). Prywatnie jest miłośnikiem fantasy, dobrego, niebanalnego serialu i odtwórstwa historycznego.

    DBF #67: Modele atrybucji pod lupą. Rozwiewamy tajemnice konwersji

    Czy wiesz, że dane, które pokazuje Google Analytics na temat konwersji to tylko jedna z wielu dostępnych możliwości analizy konwersji? Czy wiesz, że aby zrozumieć swój biznes i móc podejmować trafniejsze...

    DBF #61: Jak pisać skuteczne reklamy Google Ads?

    Skuteczne kampanie Google Ads to nie tylko strategia doboru słów kluczowych, optymalizacja stawek CPC, czy projektowanie architektury konta reklamowego. Na sukces kampanii wpływa wiele czynników i jednym z nich jest również...

    DBF #49: Webinar: Pierwsze kroki w Google Ads

    Dzisiejszy odcinek Dziennika Budowy Firmy jest wyjątkowy, ponieważ jest to zapis rozmowy Eweliny Podrez-Siamy i Damiana Kołodzieja na temat Google Ads. Rozmowa transmitowana była na żywo w formie webinaru, a tematem...

    DBF #43: 10 najczęstszych błędów popełnianych w kampaniach Google Ads

    Zapraszamy na kolejny podcast Damiana Kołodzieja na temat reklam Google Ads. Tym razem Damian opowie o najpopularniejszych błędach, które popełnia początkujący SEM-owiec podczas pracy nad kampaniami reklamowymi w panelu reklamowym Google...

    DBF #35: Pierwsze kroki z Google Ads cz.2. Planer słów kluczowych i estymacja budżetu

    Zapraszamy na drugi podcast Damiana Kołodzieja z serii Pierwsze kroki z Google Ads. Tym razem Damian jeszcze mocniej omówi narzędzie Planera słów kluczowych (KeyWord Planner) i poruszy takie tematy jak: estymowanie kosztów...