More

    Aleksandra Sudnik

    17 odcinki
    Content Manager w Fox Strategy, która z ogromny zamiłowaniem pracuje nad wszystkim co wymaga kreatywności i niecodziennego podejścia. Lubuje się w długich treściach - od opisu i contentu na stronę, po posty blogowe i artykuły. Z wykształcenia psycholog biznesu, co z pewnością pomaga jej w tworzeniu strategii komunikacyjnej i projektowaniu treści, a także była specjalistka SEO. Teksty powstałe spod jej klawiatury łączą w sobie optymalizację, oryginalność i indywidualne ustalenia z klientem. Nie lubi lać wody, chyba, że akurat tworzy wpis na jej temat. Prywatnie miłośniczka siatkówki, dobrego kina i wyjazdów do Rzymu.

    DBF #53: 5 błędów, które popełniamy podczas pracy z copywriterami

    Praca z copywriterem bywa trudna i czasochłonna. Wbrew panującym mitom - wymaga zaangażowania dwóch stron, budowania relacji i sumiennego prowadzenia stałej komunikacji. Zdarza się jednak, że przedsiębiorcy rozpoczynający pracę z copy,...

    DBF #42 Stawki w świecie copywritingu – skąd te różnice i o co z nimi chodzi?

    Temat pieniędzy zawsze wzbudza emocje i - nie ukrywajmy - jest doskonałym polem do dyskusji. Nie da się ukryć, że to właśnie stawki i wynikające z nich pytania były główną inspiracją...

    DBF #37: 10 rzeczy o copywritingu, o których powinieneś wiedzieć. Rozmowa z Marcinem Cichockim

    Świat copywritingu przepełniony jest pytaniami, terminami, kreatywnością, inspiracjami, nieścisłościami i wynikającymi z nich problemami. Uznaliśmy, że najlepiej przedstawi się je… podczas rozmowy dwóch, nieco inaczej pracujących “contentowców”. W nowym, dłuższym odcinku,...

    DBF #28: Co musisz wiedzieć, jeśli planujesz współpracę z copywriterem?

    Content, który wspomoże naszą komunikację oraz działania z zakresu SEO, wymaga wiedzy, kreatywności i... wolnego czasu, którego coraz częściej mamy "jak na lekarstwo". Bardzo często potrzebujemy wtedy wsparcia z zewnątrz w...

    DBF #21: Jakie narzędzia powinien wypróbować przyszły copywriter?

    Praca copywritera opiera się głównie na kreatywności, na łączeniu strategii komunikacyjnej i spełnianiu wymagań briefu, który nakreśla pożądany przez klienta kierunek. Nierzadko jednak - wcześniej czy później - oprócz kartki papieru,...