More

    Oktawian Kitala

    16 odcinki
    Oktawian swoją przygodę w SEO rozpoczął właśnie u nas, krótko po osobistym zobowiązaniu się do opanowania tajników optymalizacji stron internetowych. Pierwszy rok jego kontraktu z Fox Strategy związany był z linkbuildingiem oraz marketingiem szeptanym. Czas ten był dla obu stron na tyle udany, że Oktawian na stałe dołączył do naszego teamu. Po zgłębieniu tajników procesu SEO, od grudnia 2017 Oktawian pełni rolę SEO Project Managera będąc przy tym odpowiedzialnym za bieżącą obsługę naszych klientów. Od 2020 roku także psycholog z ukończoną specjalnością: psychologia biznesu. W wolnych chwilach, między innymi, okupuje ławki na siłowni i stawia pierwsze kroki w blogosferze w tematyce psychologii oraz efektywności osobistej.

    DBF #36: Czy warto nagrywać podcast firmowy?

    Popularność podcastów nieprzerwanie rośnie, zarówno w Polsce, jak i na świecie.Choć zazwyczaj kojarzymy je z konkretnym twórcą lub marką osobistą, nic nie stoi na przeszkodzie, by zacząć nagrywać podcast firmowy. Zastanówmy...

    DBF #30: Sztuka komunikacji w zespole. O spotkaniach feedbackowych cz.2

    W drugiej części serii dotyczącej komunikacji w zespole wracamy ponownie do tematu spotkań feedbackowych. Po pierwszej odsłonie, autorstwa Eweliny Podrez, tym razem Oktawian Kitala przybliża, czym jest spotkanie feedbackowe okiem członka...

    DBF #23: 9 sposobów na wyróżnienie się na tle konkurencji

    Decyzja o rozpoczęciu promocji swojej firmy lub marki osobistej w sieci to pierwszy krok, dzięki któremu Twój potencjalny klient będzie mógł Cię znaleźć. Ale… Czy jako kancelaria prawna, biuro rachunkowe, psycholog...

    DBF #16: Jak wynieść obsługę klienta na wyższy poziom? cz.2

    W drugiej części z cyklu "Jak wynieść obsługę klienta na wyższy poziom?" Oktawian Kitala ponownie zgłębia temat obsługi klienta, uwzględniając w niej także etap ofertowy oraz po zakończeniu współpracy. W odcinku dowiesz...

    DBF #9: Jak wynieść obsługę klienta na wyższy poziom? cz.1

    Obsługa klienta to w zasadzie cała interakcja pomiędzy firmą, a klientem. To, że jest bardzo ważnym elementem biznesu wydaje się oczywiste. Do nieco trudniejszych należy jednak diagnozowanie potencjalnych problemów w obszarze...