Nasze wartości, a obsługa klienta w Fox Strategy - warsztaty plenerowe

9 lipca 2018
Co jest ważne w pierwszym kontakcie z klientem? Jak sobie radzić w sytuacjach trudnych? Czy emocje mają prawo wpłynąć na naszą relację z klientami? Aby odpowiedzieć na powyższe pytania, musieliśmy jasno zdefiniować swoje wartości, które przecież tak mocno wpływają na pracę i kontakt z klientem. Planujemy coraz częściej dzielić się aktualnościami, z samego serca naszej firmy. Jest to idealny sposób, aby poznać nas lepiej, na przykład przed ewentualną współpracą 🙂 Jeśli jesteś zainteresowany tym, co jest dla nas ważne, jakie cele i zadania sobie stawiamy w obsłudze klienta oraz do jakiś wniosków doszliśmy podczas warsztatów, przedstawiamy je poniżej.
W ramach samorozwoju i chęci wymieniania własnych doświadczeń, zorganizowaliśmy wewnętrzne warsztaty z Obsługi Klienta. Ich głównym celem było zrozumienie potrzeb klienta, naszych działań w tym obszarze, wzajemnych oczekiwań i trudności, które mogą z tego wynikać. Chcąc korzystać z pięknej, letniej już pogody - warsztaty odbyły się na świeżym powietrzu. Tak niecodzienne warunki sprzyjały ponad 3-godzinnej dyskusji. Musimy przyznać, iż był to naprawdę produktywnie spędzony czas! Podczas spotkania wyróżniliśmy wartości, które powinny przewodzić podczas kontaktu z obecnym lub docelowym klientem. Naszym zdaniem to one są filarem budowania wzajemnej relacji i owocnej współpracy.
  • szacunek – zarówno dla klienta, jego oczekiwań, jak i dla samego siebie. Dla nas, udana relacja to taka, która łączy obopólne zadowolenie oraz nie wymaga łamania indywidualnych zasad lub wartości firmy.
  • otwartość – na każdego, indywidualnego klienta, który jest przez nas traktowany i rozumiany w sposób odrębny. Nie zależy nam na "masowej" obsłudze klienta - nie jesteśmy fabryką 😉 Staramy się odpowiadać na potrzeby w sposób całkowicie świadomy i spersonalizowany.
  • transparentność – zależy nam na uczciwości zarówno pod względem przygotowywanej oferty, tworzonych treści, rozmowy jak i ogólnie rozumianej obsługi. Łączymy ją z elastycznym podejściem i ekspercką wiedzą, która jest podszyta doświadczeniem.
  • asertywność – wyznajemy zasadę szczerości i zaufania, dlatego nie boimy się wypowiadać słowa „nie”. Przytakujemy Klientowi tylko wtedy, gdy naprawdę wierzymy, że jest to słuszne i dobre dla jego wyników. Nie działamy na jego niekorzyść, bojąc się wyrazić własnego zdania.
  • równowaga – nie dajemy ponieść się emocjom, negatywną energię zostawiamy za sobą i nie przekładamy życia prywatnego na wzajemne relacje. Znajdujemy balans pomiędzy pracą, hobby, a rodziną. Taka postawa przekonuje nas, iż pracujemy efektywniej, co w kontekście prowadzenia rozmów i współpracy jest rezultatem mocno oczekiwanym.
Bazując na powyższych cechach wymieniliśmy się poglądami, doświadczaniem, naukami, które z tych doznań wynikają i perspektywą dalszego udoskonalania. Po raz kolejny przekonaliśmy się, iż burza mózgów może przynieść niesamowite rezultaty. Mamy nadzieję, że przekona się o tym każdy, kto podejmie decyzję o wspólnej współpracy. Po odbytych warsztatach mieliśmy przyjemność zintegrować się w plenerze – pyszny grill, domowe sosy, sałatki i mnóstwo rozmów to ów balans, o którym wspomnieliśmy powyżej. Jeśli jesteś zainteresowany fotorelacją, zerknij na nasze zdjęcia.
Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Aleksandra Sudnik
Pasjonatka pisania i wszelkich działań kreatywnych.

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram