copywritera opiera się głównie na kreatywności, na łączeniu strategii komunikacyjnej i spełnianiu wymagań briefu, który nakreśla pożądany przez klienta kierunek. Nierzadko jednak – wcześniej czy później – oprócz kartki papieru, Worda i szeregu pomysłów, przyjdzie nam się zmierzyć z… narzędziami. Tylko, które z nich są warte uwagi na starcie i jakie narzędzia copywritera sprawdzą się w codziennej pracy nad treściami?

Na to pytanie odpowie Aleksandra Sudnik, która w 21 odcinku podrzuci garść darmowych i płatnych narzędzi. Część z nich nie tylko usprawni pracę, pozwoli poznać tworzenie od nieco technicznej strony, ale także przyczyni się do tego, aby teksty były wzniesione na nieco inny, być może wyższy poziom. Jeśli jesteście ciekawi jakie narzędzia copywritera powinny znaleźć się na twojej liście – zapraszamy do odsłuchania!

Dwudziesty pierwszy odcinek podcastu 🎙 Dziennik Budowy Firmy według Fox Strategy już online!

📌DBF#21: Jakie narzędzia powinien wypróbować przyszły copywriter? [Ścieżka Marketingowa] 📌

Odcinka podcastu posłuchasz:

oraz w innych, popularnych platformach streamingowych 😀