Jakie narzędzia powinien wypróbować przyszły copywriter? DBF#21 już online!

29 września 2020

Praca copywritera opiera się głównie na kreatywności, na łączeniu strategii komunikacyjnej i spełnianiu wymagań briefu, który nakreśla pożądany przez klienta kierunek. Nierzadko jednak – wcześniej czy później – oprócz kartki papieru, Worda i szeregu pomysłów, przyjdzie nam się zmierzyć z… narzędziami. Tylko, które z nich są warte uwagi na starcie i jakie narzędzia copywritera sprawdzą się w codziennej pracy nad treściami?

Na to pytanie odpowie Aleksandra Sudnik, która w 21 odcinku podrzuci garść darmowych i płatnych narzędzi. Część z nich nie tylko usprawni pracę, pozwoli poznać tworzenie od nieco technicznej strony, ale także przyczyni się do tego, aby teksty były wzniesione na nieco inny, być może wyższy poziom. Jeśli jesteście ciekawi jakie narzędzia copywritera powinny znaleźć się na twojej liście – zapraszamy do odsłuchania!

Dwudziesty pierwszy odcinek podcastu 🎙 Dziennik Budowy Firmy według Fox Strategy już online!

📌DBF#21: Jakie narzędzia powinien wypróbować przyszły copywriter? [Ścieżka Marketingowa] 📌

Odcinka podcastu posłuchasz:

oraz w innych, popularnych platformach streamingowych 😀

Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Fox Strategy

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram