Siadasz przed ekranem komputera z założeniem, że dziś jest dzień, w którym zaczniesz prowadzić swojego bloga firmowego. W końcu tak wielu powtarza, że jest to niezwykle obiecująca droga – zarówno pod katem wizerunkowym, jak i optymalizacyjnym. Tylko co zrobić, gdy pomimo wizji i chęci nadal nie stworzyłeś nawet jednego zdania? Czy natłok myśli (albo kompletny brak pomysłu) można okiełznać i trzymać w ryzach? Czy prowadzenie bloga ma faktycznie sens? No i w końcu co zrobić, żeby nie zniechęcić się już na starcie? W czwartym odcinku podcastu pochylimy się nieco nad contentem, a konkretniej – nad prowadzeniem bloga firmowego.

Czwarty odcinek podcastu 🎙 Dziennik Budowy Firmy według Fox Strategy już online!

📌 DBF #4: Jak zacząć pisać bloga firmowego? [Ścieżka Marketingowa] 📌

Aleksandra Sudnik, nasz Content Manager, opowie jak zacząć pisać bloga firmowego, przedstawiając 10 wskazówek oraz 7 zalet takiego rozwiązania. Wśród nich dowiesz się dlaczego pisanie na blogu jest jak spacer po linie, czemu Tarantino może zostać inspiracją i czym jest samospełniające się proroctwo. Zapraszamy! 

Odcinka podcastu posłuchasz:

oraz w innych, popularnych platformach streamingowych 😀