Siadasz przed ekranem komputera z założeniem, że dziś jest dzień, w którym zaczniesz prowadzić swojego bloga firmowego. W końcu tak wielu powtarza, że jest to niezwykle obiecująca droga – zarówno pod katem wizerunkowym, jak i optymalizacyjnym. Tylko co zrobić, gdy pomimo wizji i chęci nadal nie stworzyłeś nawet jednego zdania? Czy natłok myśli (albo kompletny brak pomysłu) można okiełznać i trzymać w ryzach? Czy prowadzenie bloga ma faktycznie sens? No i w końcu co zrobić, żeby nie zniechęcić się już na starcie? W czwartym odcinku podcastu pochylimy się nieco nad contentem, a konkretniej – nad prowadzeniem bloga firmowego.
Czwarty odcinek podcastu 🎙 Dziennik Budowy Firmy według Fox Strategy już online!
📌 DBF #4: Jak zacząć pisać bloga firmowego? [Ścieżka Marketingowa] 📌
Aleksandra Sudnik, nasz Content Manager, opowie jak zacząć pisać bloga firmowego, przedstawiając 10 wskazówek oraz 7 zalet takiego rozwiązania. Wśród nich dowiesz się dlaczego pisanie na blogu jest jak spacer po linie, czemu Tarantino może zostać inspiracją i czym jest samospełniające się proroctwo. Zapraszamy!
Odcinka podcastu posłuchasz:
- 💻 na stronie internetowej: https://foxstrategy.pl/podcast/ (tam również transkrypcja odcinka 📖)
- 📹 na Youtube: https://youtu.be/dH_Jx9NA77c
- 🎙 na Spreakerze: https://www.spreaker.com/user/12185978/dbf-4-jak-zaczac-pisac-bloga-firmowego
- 🎙w Google Podcasts: https://bit.ly/DBF-google
- 🎙w Apple Podcasts: apple.co/dziennik-budowy-firmy
- 🎧 w Spotify: https://open.spotify.com/show/0K5VJLNrziJcm0RZyfq6iH
oraz w innych, popularnych platformach streamingowych 😀
Najnowsze komentarze