Jak zacząć pisać bloga firmowego? 4 ODCINEK PODCASTU DZIENNIK BUDOWY FIRMY WG FOX STRATEGY JUŻ ONLINE!

2 czerwca 2020

Siadasz przed ekranem komputera z założeniem, że dziś jest dzień, w którym zaczniesz prowadzić swojego bloga firmowego. W końcu tak wielu powtarza, że jest to niezwykle obiecująca droga – zarówno pod katem wizerunkowym, jak i optymalizacyjnym. Tylko co zrobić, gdy pomimo wizji i chęci nadal nie stworzyłeś nawet jednego zdania? Czy natłok myśli (albo kompletny brak pomysłu) można okiełznać i trzymać w ryzach? Czy prowadzenie bloga ma faktycznie sens? No i w końcu co zrobić, żeby nie zniechęcić się już na starcie? W czwartym odcinku podcastu pochylimy się nieco nad contentem, a konkretniej – nad prowadzeniem bloga firmowego.

Czwarty odcinek podcastu 🎙 Dziennik Budowy Firmy według Fox Strategy już online!

📌 DBF #4: Jak zacząć pisać bloga firmowego? [Ścieżka Marketingowa] 📌

Aleksandra Sudnik, nasz Content Manager, opowie jak zacząć pisać bloga firmowego, przedstawiając 10 wskazówek oraz 7 zalet takiego rozwiązania. Wśród nich dowiesz się dlaczego pisanie na blogu jest jak spacer po linie, czemu Tarantino może zostać inspiracją i czym jest samospełniające się proroctwo. Zapraszamy! 

Odcinka podcastu posłuchasz:

oraz w innych, popularnych platformach streamingowych 😀

Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Fox Strategy

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram