Wizytówka w Google Moja Firma powinna być ważnym elementem strategii promowania lokalnej firmy w sieci.
Box z najważniejszymi informacjami na temat firmy (oraz opiniami) będzie pierwszym co rzuci się w oczy po wpisaniu nazwy Twojej firmy w wyszukiwarce Google. Zarówno na desktop, jak i urządzeniach mobilnych. Mało tego, ludzie wpisujący frazy związane z profilem Twojej działalności, będą również mieli szansę trafić do Ciebie, o ile Twoja wizytówka będzie wyróżniała się na tle konkurencji i przyciągała oko.
Wizytówka pojawi się również w mapach Google, a użytkownik będzie mógł wyznaczyć od razu trasę do Twojej siedziby lub zadzwonić. W dzisiejszym odcinku Dziennika Budowy Firmy dowiesz się m.in
- czy i w jaki sposób używać słów kluczowych?
- jakie formy wyświetlania wizytówka może przybierać?
- jak nie dać się naciąć na "opłaty za wizytówkę"?
Ósmy odcinek podcastu 🎙 Dziennik Budowy Firmy według Fox Strategy już online!
📌 DBF #8: Google Moja Firma– jak to ugryźć (szybko)? [Ścieżka Marketingowa] 📌
Odcinka podcastu posłuchasz:
oraz w innych, popularnych platformach streamingowych 😀