Otwarte Szkolenie SEO, podczas którego zyskasz wiedzę gromadzoną przez lata pracy przy pozycjonowaniu e-commerce.
CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ:
- Jakie elementy wpływają na pozycję domeny w rankingu?
- Jak optymalizować podstrony pod kątem ich widoczności w różnych typach wyników wyszukiwania?
- Jak budować przewagę konkurencyjną poprzez optymalizację witryny?
- Jak optymalizować strony pod kątem SEO?
- Jak zarządzać indeksacją i crawl budget?
- Jak zaprojektować linkowanie wewnętrzne?
- Jak optymalizować strony pod kątem treści?
- Jak radzić sobie z duplikacją treści i zapobiegać pojawianiu się kopii?
- Jak zaplanować strategię pozyskiwania backlinków?
- Jak różnicować i budować profil linków?
Nasze szkolenie jest dla Ciebie! Tylko konkrety podparte licznymi przykładami i case studies!
Do szkolenia SEO zostało:
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
SZKOLENIE SEO WROCŁAW
Kup bilet na szkolenie SEO
na portalu Evenea
Gdzie?
WROCŁAW
Hotel Scandic
ul. Piłsudskiego 49
Kiedy?
Szkolenie SEO odbędzie się
21 listopada 2019 r.
start: 9:00
Dla kogo?
Szkolenie skierowane jest do osób, których wiedza o SEO jest na poziomie: podstawowym+ i średnio-zaawansowanym.
Co warto wiedzieć?
W cenie szkolenia SEO (oprócz solidnej wiedzy) otrzymujesz materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie o uczestnictwie w kursie.
Chcesz wziąć udział w szkoleniu SEO, ale nie odpowiada Ci jego termin?
Skontaktuj się z nami i poproś o ofertę indywidualnego szkolenia SEO.
Szkolenie SEO Wrocław – program kursu
Blok I - Wybór intratnych słów kluczowych dla sklepu internetowego
- Czym jest słowo kluczowe – przykłady,
- Frazy short tail i long tail
- Intencje użytkownika korzystającego z wyszukiwarki Google,
- Jak dobierać słowa kluczowe? – Analiza ręczna i narzędziowa (Google Keyword Planner i Ubersuggest),
- Schematy słów kluczowych dla e-commrce,
- Jakich słów kluczowych unikać?
- Ile wybrać słów kluczowych?
- Gdzie szukać pomysłów na słowa kluczowe?
- Sezonowość słów kluczowych,
- Pozyskiwanie fraz z Google Search Console,
Blok II - Optymalizacja treści w sklepie internetowym
- rola metatagów w pozycjonowaniu sklepu internetowego,
- optymalizacja nagłówków,
- dobór treści na poszczególnych podstronach sklepu,
- jak zadbać o nasycenie tekstu słowami kluczowymi i gdzie jest granica? 😉
- narzędzie SURFER w działaniach SEO dla e-commerce
Blok III - Architektura sklepu internetowego
- Jak tworzyć architekturę sklepu?
- Jak NIE tworzyć architektury sklepu?
- Filtrowanie a indeksacja,
- Linkowanie wewnętrzne,
- Mapa HTML,
- Mapa XML,
Blok IV - Struktura i budowa poszczególnych podstron Twojego sklepu
- Z jakich podstron powinien składać się sklep internetowy?
- Budowa strony głównej sklepu,
- Budowa kategorii,
- Budowa karty produktowej,
- Budowa karty produktowej, a UX
- Jak sprawić by filtrowanie służyło Twojemu sklepowi oraz Twoim użytkownikom?
- Optymalizacja kart producenta,
- Optymalizacja bloga / sekcji poradnikowej,
Blok V - Optymalizacja techniczna sklepu internetowego
- Indeksacja i dostępność dla robota,
- Jak sprawdzić czy podstrona jest indeksowana?
- Gdzie szukać problemów z indeksacją?
- Zagrożenia ze strony mechanizmów filtrowania,
- Duplikacja wewnętrzna,
- Czym jest crawl budget?
- noindex, canonical w mechanizmach filtrowania i sortowania,
- Paginacja – kiedyś i dzisiaj,
- Częste problemy z paginacją,
- Infinite Scroll – jak zastosować w zgodzie ze sztuką SEO?
- Optymalizacja adresów URL,
- Zarządzanie wariantami produktów,
- Przekierowania 301 i 302,
- Błędy 4xx i 5xx,
- Dane strukturalne,
- Optymalizacja grafiki w obrębie sklepu,
- Czas ładowania strony,
- Stabilność działania,
- SEO na mobile,
- Podstawowe narzędzia do przeprowadzenia audytu sklepu,
- Częste problemy optymalizacyjne – kanibalizacja słów kluczowych, problemy z przekierowaniami, noindex, canonicalami,
- Jak wykrywać i walczyć z duplikacją wewnętrzną treści?
Blok VI - Optymalizacja koszyka zakupowego pod kątem UX
- Główny cel optymalizacji procesu zakupowego,
- Optymalizacja karty podsumowania i wyboru płatności,
- Wybór dostawy,
- Ekran finalizacji i potwierdzenia zamówienia,
- Dobre i złe przykłady radzenia sobie z procesem zakupowym
Blok VII - Czynniki off-site – jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników i wiarygodność za pomocą link popularity?
- Czym właściwie jest Link Popularity?
- Jak budować Link Popularity?
- Znaczenie treści eksperckiej,
- E-A-T oraz Y.M.Y.L. i ich znaczenie dla Twojego sklepu,
- Skuteczne przynęty na linki,
- Artykuły sponsorowane z linkiem,
- Omówienie platformy Linkhouse,
- Link building ręczny,
- Gdzie warto zostawić link, a gdzie okaże się to całkowicie niewskazane?
- Jak zwiększyć szanse na pozyskanie odnośnika na forum / blogu?
- Brand24, SentiOne, Google Alerts – śledź wzmianki na temat swojego brandu,
- Jak budować naturalnie wyglądający profil linków?
- Jak analizować profil linków?
- Dlaczego odradzamy link building automatyczny dla Twojego sklepu?
Blok VIII - SEOwiec swoje, a... Google swoje 😉
- Personalizacja wyników wyszukiwania,
- Zmiany w algorytmie Google,
- Promocja dużych brandów w wynikach wyszukiwania,
- Promocja treści poradnikowych,
- Trendy w wynikach wyszukiwania,
- Dynamiczne zmiany sposobu wyświetlania wyników w Google.
Blok IX - Wyjście na rynki zagraniczne na przykładzie google.de
- elementy prawne w Niemczech mające wpływ na funkcjonowanie sklepów internetowych
- standardy w niemieckim sektorze Ecommerce
- planowanie strategii SEO w niemieckiej wyszukiwarce Google
- różnice i podobieństwa w działaniach SEO dla sektora Ecommerce pomiędzy rynkiem polskim, a niemieckim
Blok X - Pytania i odpowiedzi
Panel dyskusyjny. Czas i miejsce na Twoje pytania dotyczące samego szkolenia, ale również innych zagadnień, czy też konkretnych case’ów SEO.
Nasi Trenerzy SEO
Kamil Demidowski
SEO Team Leader / UX Specialist
Czytaj dalej
Oktawian Kitala
SEO Project Manager
Czytaj dalej
Cennik szkolenia SEO we Wrocławiu
Podane ceny, są cenami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.
Bilet STANDARD
REJESTRACJA DO 7 LISTOPADA736,77 zł brutto
- standardowa cena za rejestrację do 7 listopada
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- przerwy kawowe
- obiad
Bilet LAST CALL
REJESTRACJA DO 20 LISTOPADA773,67 zł brutto
- niższa cena za rejestrację do 20 listopada – z okazji Dnia Życzliwości
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- przerwy kawowe
- obiad
Bilet LAST MINUTE
REJESTRACJA 7 - 14 LISTOPADA859,77 brutto
- wyższa cena za rejestrację na 2 tygodnie przed szkoleniem
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- przerwy kawowe
- obiad
FAQ, czyli odpowiedzi na nurtujące Cię pytania związane ze szkoleniem SEO we Wrocławiu
Do kogo skierowane jest szkolenie SEO we Wrocławiu?
Nową formułę szkolenia Fox Strategy kierujemy do właścicieli sklepów internetowych oraz osób odpowiedzialnych za marketing i zarządzanie e-commerce, których wiedza jest na poziomie podstawowym+ i średnio-zaawansowanym. Zapraszamy również Specjalistów SEO, którzy chcą ugruntować swoją wiedzę z pozycjonowania sklepów internetowych.
Kiedy i gdzie odbędzie się szkolenie SEO dla e-commerce?
Szkolenie SEO dla e-commerce odbędzie się 21 listopada 2019 o godzinie 9:00, w Hotelu Scandic we Wrocławiu (Piłsudskiego 49, w pobliżu Dworca Głównego we Wrocławiu).
Ile kosztują bilety na szkolenie SEO dla e-commerce? Co jest w cenie biletu?
Bilety na szkolenie SEO zakupione do 7 listopada kosztują 599 zł netto. W cenie znajduje się 7-godzinny kurs SEO, przerwy kawowe, pyszny obiad w Hotelu Scandic, drukowane, kolorowe materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.
Jaki jest program szkolenia SEO we Wrocławiu?
Szczegółowy program, bloki tematyczne wraz z rozpisanymi zagadnieniami, a także więcej informacji dotyczących samego kursu, znajdziesz na naszej stronie internetowej foxstrategy.pl: (Szkolenie SEO Wrocław).
Jak mogę zarejestrować się na szkolenie SEO we Wrocławiu?
Na szkolenie możesz zarejestrować się przez portal EVENEA (kliknij). Tam możesz również wprowadzić dane do Faktury VAT, jeśli jej potrzebujesz i tam znajdziesz potwierdzenie udziału w szkoleniu.
Czy potrzebuję komputera na szkoleniu SEO?
Na organizowanych przez nas szkoleniach posiłkować się możesz przygotowanymi specjalnie dla Ciebie drukowanymi, kolorowymi materiałami. Znajdziesz w nich każdy slajd prezentacji i będziesz mógł / mogła nanosić swoje uwagi i notatki. Tym samym komputer nie jest wymagany. Może Ci się jednak przydać, jeśli będziesz chciał / chciała na bieżąco testować omawiane narzędzia czy prowadzić notatki w formie elektronicznej.
Gdzie znajdę więcej informacji o szkoleniu SEO Fox Strategy?
Więcej informacji o szkoleniu znajdziesz na naszej stronie internetowej foxstrategy.pl, a także na portalu EVENEA oraz w naszych mediach społecznościowych (Facebook, Linkedin, Twitter). Jeśli nie możesz odnaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytania – skontaktuj się z nami! 🙂
Co o otwartej edycji naszego szkolenia SEO we Wrocławiu mówią Prowadzący?
Podczas szkolenia SEO Wrocław poruszymy zarówno podstawy, jak i bardziej zaawansowane tajniki optymalizacji sklepów internetowych pod kątem wyszukiwarki Google. Wraz z Kamilem Demidowskim zwrócimy uwagę zarówno na techniczne kwestie związane z SEO dla e-commerce, jak i wgłębimy się w optymalizację treści. Wskażemy najczęściej spotykane błędne oraz poprawne rozwiązania stosowane w sklepach internetowych. Podczas kursu SEO we Wrocławiu nie pominiemy także bardzo ważnych tematów, takich jak budowa autorytetu domeny oraz profilu linków, a Kamil Demidowski nawiąże także do kwestii związanych z użytecznością.
Osobiście szczególną uwagę poświęcę tematowi słów kluczowych. Poruszę między innymi temat fundamentów doboru trafnych fraz o wysokim potencjale konwersji i zróżnicowanych pod względem konkurencyjności. Co za tym idzie, opowiem także o poprawnym przyporządkowaniu słów kluczowych do podstron, zjawisku kanibalizacji oraz o czynnikach wpływających na zmianę pozycji (zarówno „w górę” jak i „w dół” 🙂 ).
Nacisk położę także na proces pozyskiwania linków i pojęcie autorytetu domeny. Dowiemy się nie tylko o tym jak poprawiać widoczność, ale przede wszystkim jak nie zaszkodzić nieostrożnymi działaniami naszemu sklepowi.
Komu poleciłbym nasze szkolenie SEO we Wrocławiu? W idealnym świecie, do prowadzenia średniej wielkości sklepu internetowego, z powodzeniem można by zatrudnić cały specjalistyczny zespół – w skład którego wszedłby między innymi web developer, specjalista SEO / SEM, UX czy copywriter. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że duża część prowadzących stanowi „one man army” w działaniach e-commerce. Dlatego też, przygotowując szkolenie, zadbaliśmy o klarowne usystematyzowanie wiedzy – będzie to szczególnie ważne dla początkujących przedsiębiorców. Jednocześnie dopilnowaliśmy, aby wiedzy nie zabrakło osobom na co dzień pracującym jako specjaliści SEO. Jeżeli na swojej ścieżce specjalistycznej właśnie zagłębiasz się w tematykę e-commerce, uważam, że to szkolenie będzie dla Ciebie jak „szyte na miarę”.
Najbliższe szkolenie SEO Wrocław skupiać się będzie wokół szerokopojętej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych – dedykowanej sklepom internetowym. Na łamach magazynu Marketing i Biznes miałem już przyjemność nieco opowiedzieć na ten temat.
Teraz w dedykowanym szkoleniu postaram się przekazać wiedzę na temat technicznych zagadnień związanych z optymalizacją sklepu internetowego (w tym m.in. zarządzanie indeksacją, projektowanie przyjaznej SEO struktury serwisu, czy budowanie strategii linkowania wewnętrznego w obrębie sklepu).
Dodatkowo nawiążę do elementów z zakresu użyteczności, a w szczególności skupię się na analizie tworzenia przyjaznej ścieżki zakupowej (od momentu pierwszego zetknięcia się użytkownika ze stroną sklepu, aż po podziękowanie operatora serwisu za dokonanie zakupu).
Spory nacisk kładziemy na praktyczne rozwiązania. Podpowiem zatem, jak m.in. zbudować poprawną kartę produktową, tak aby zachęcała do dokonania zakupu. Nie obejdzie się również bez pokazania na przykładach sprawdzonych metod budowania linkowania wewnętrznego, które mocno jest zaniedbywane, a przynosi sporo korzyści, gdyż każdy poprawnie zbudowany link wewnętrzny dla robotów wyszukiwarki stanowi dodatkowe źródło dostępności do wartościowych zasobów.
Opowiem również o tym czy pozycjonowanie long tail działa i czy ma się dobrze oraz jak je poprawnie zaplanować, aby widoczność organiczna, a tym samym potencjalny ruch na stronie stale rósł.
Na koniec wspomnę na temat tego, na co zwrócić uwagę przy planowaniu wejścia sklepu internetowego na rynek zagraniczny (na przykładzie rynku niemieckiego).
Zapisz się na szkolenie
Chcesz skorzystać z oferty szkoleniowej Fox Strategy i wziąć udział w otwartym szkoleniu SEO dla e-commerce?
Poznaj opinie uczestników poprzedniego otwartego Szkolenia SEO Wrocław
Chcesz wziąć udział w szkoleniu SEO we Wrocławiu?
Zapisz się do 7 listopada i skorzystaj z niższej ceny biletu na szkolenie.