Sukcesy poprzednich, organizowanych przez nas edycji szkoleń SEO, powodują, iż uruchamiamy kolejną, IV już edycję. Ze względu na częste pytania i Wasze sugestie, postanowiliśmy wyruszyć na drugi koniec kraju.
Jesień zarezerwowana jest dla miasta GDAŃSK!
Na szkoleniu podzielimy się naszych wieloletnim doświadczeniem, powiemy, jak wpłynąć na pozycjonowanie stron internetowych i odpowiemy na najbardziej trapiące pytania. Obsługiwaliśmy czołowe e-commerce oraz największe serwisy internetowe w Polsce. Dlatego też przygotuj się na porządną dawkę wiedzy i teorii podszytej praktyką!
Po odbyciu naszego 8-godzinnego szkolenia, wyjdziecie z głową pełną wiedzy, pomysłów i innowacyjnych rozwiązań.
Postaw na samorozwój, razem z Fox Strategy!
- w jaki sposób optymalizować strony internetowe pod SEO
- jak zarządzać indeksacją i crawl budget
- z jakich narzędzi korzystać, by przygotować pełny audyt witryny
- co wpływa na pozycję strony w rankingu Google i jak to wykorzystać w strategii SEO
- jak budować przewagę konkurencyjną dzięki skutecznej optymalizacji strony internetowej
- w jaki sposób przygotowywać treści pod kątem SEO
- jak tworzyć zróżnicowane profile linków
- co należy zrobić w przypadku zduplikowanej treści i jak zapobiegać duplicate content
- w jaki sposób zwiększyć widoczność strony www w różnych typach wyników wyszukiwania
- jak zaprojektować linkowanie wewnątrz serwisu
- jakie elementy wchodzą w skład skutecznej strategii pozyskiwania backlinków
Opowiadamy o technikach, które sami stosujemy z powodzeniem. Jesteśmy praktykami SEO z wieloletnim stażem i gwarantujemy, że nasza wiedza jest aktualna. Przygotuj się na 8 godzin intensywnego szkolenia z pozycjonowania, na którym nie będziesz miał czasu się znudzić.
Zapisz się na szkolenie!
Już dziś zarejestruj się
na szkolenie SEO w Gdańsku.
Poziom podstawowy
i średnio-zaawansowany.
21.09.2018 godz. 9:00
Do szkolenia pozostało:
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
Szkolenie SEO Gdańsk – program
Blok I - Działanie wyszukiwarki Google i strategia budowania obecności w wynikach wyszukiwania dla różnych branż
- czynniki on-site i off-site decydujące o pozycji domeny w Google.pl
- strategie promocji witryn w zależności od branży i struktury wyników wyszukiwania
- „lokalne SEO” – praca nad widocznością dla zapytań regionalnych
- indeksowanie i cache’owanie wyników
- wykrywanie problemów związanych z prezentowaniem domen w SERP’ach
- algorytmy Google, ich następstwa i aktualizacje
- budowanie, optymalizacja i analizy profilu linków
- omówienie najważniejszych narzędzi i parametrów ułatwiających analizę backlinków
Blok II - tworzenie i optymalizacja contentu w obrębie witryn
- wyszukiwanie słów kluczowych, badanie ich potencjału
- strategia optymalizacji stron i tworzenia landing page pod kątem pozyskiwania ruchu z long tail
- sposoby budowania i optymalizacji contentu
- duplicate content – wykrywanie duplikatów i działania zapobiegające powstawaniu nieunikalnej treści
- narzędzia wspomagające analizę podstron pod kątem optymalizacji zawartości
- sposoby zarządzania treścią i grafiką w sklepach internetowych i stronach firmowych
Blok III - Audyt SEO cz. 1 - aspekty techniczne
- analiza i optymalizacja struktury stron – zarządzanie typami dokumentów, katalogami i subdomenami
- kody odpowiedzi serwera, przekierowania i błędy
- zarządzanie indeksacją i crawl budget
- struktura adresów URL – sposoby tworzenia i zarządzania adresami
- użycie atrybutu rel=”canonical”
- optymalizacja stron wynikowych (sortowanie, filtrowanie)
- paginacja i następujące po sobie sekcje
- optymalizacja wersji językowych
Blok IV - Audyt SEO cz. 2 - aspekty techniczne i elementy wpływające na użyteczność
- strategie budowania i optymalizacji linkowania wewnętrznego
- nawigacja w obrębie witryny i scenariusze poruszania się użytkowników po podstronach
- elementy SXO – optymalizacja z uwzględnieniem elementów wpływających na użyteczność
- wyświetlanie się na urządzeniach mobilnych
- czas ładowania strony
- narzędzia wspomagające zbieranie danych i przygotowanie audytów SEO
Blok V - Pytania i odpowiedzi
Zainteresowany(-a) szkoleniem SEO w Gdańsku?
Trenerzy SEO
Katarzyna Baranowska
Ekspert SEO, autorka bloga katarzynabaranowska.com
Posiada 8-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEO. Specjalizuje się w audytach i tworzeniu zaleceń optymalizacyjnych dla e-commerce i dużych serwisów internetowych oraz przygotowuje i wdraża strategie umożliwiające wzrost popularności w wyszukiwarce Google. Równocześnie zajmuje się doradztwem i szkoleniami z zakresu SEO. Wiceprezes i współwłaściciel w Fox Strategy.
Paweł Gontarek
Ekspert SEO, autor bloga seo.zgred.pl
Z wykształcenia informatyk. Pracował w kilku dużych korporacjach gdzie kierował projektami IT. Od 2005 roku związany ze światem SEO. Prowadzi bloga seo.zgred.pl. Obecnie zarządza kilkoma dużymi projektami SEO w branżach ubezpieczeń, prasy i wydawnictw, muzycznej oraz turystycznej. Od 2015 kieruje działem SEO w Fabryce Marketingu.
Gdzie?
Gdańsk
centrum miasta, hotel tuż przy Dworcu PKP
(dokładna lokalizacja zostanie przekazana najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem)
Kiedy?
Szkolenie odbędzie się 21 września 2018 r.,
w godzinach 9:00 – 17:00
(7 godzin szkoleniowych + przerwa obiadowa)
Dla kogo?
Szkolenie skierowane jest do osób, których wiedza o SEO jest na poziomie: podstawowym i średnio-zaawansowanym.
Co warto wiedzieć?
W cenie szkolenia SEO (oprócz solidnej wiedzy) otrzymujesz materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie o uczestnictwie w kursie.
Cennik szkolenia SEO w Gdańsku
Podane ceny, są cenami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.
Early Birds
OD 14.06 DO 31.08.2018- korzystny wariant cenowy za wczesną rejestrację na Szkolenie SEO w Gdańsku
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- przerwy kawowe
- obiad
Ostatnie 3 MIEJSCA
REJESTRACJA DO 18.09.2018- standardowa cena za rejestrację min. tydzień przed szkoleniem
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- przerwy kawowe
- obiad
Last Minute
OD 13.09 DO 19.09.2018- cena najwyższa za możliwość podjęcia decyzji w ostatniej chwili
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- przerwy kawowe
- obiad
Przekonany (-a) do szkolenia SEO w Gdańsku?
Poznaj opinie uczestników poprzedniej edycji szkolenia
A co o szkoleniu SEO we Wrocławiu mówią nasi Eksperci?
Na bazie konkretnych przykładów – działających w sieci sklepów internetowych i witryn firmowych pokażemy kilka dobrych praktyk w zakresie optymalizacji pod katem SEO oraz wskażemy te elementy, które zostały błędnie zaprojektowane i wdrożone. Skupimy się na kwestiach takich jak nawigacja i linkowanie wewnętrzne, tworzenie adresów URL i zarządzanie nimi m.in. poprzez ustawianie odpowiednich przekierowań i zapobieganie generowaniu się duplikatów.
Czytaj dalej
Na naszym szkoleniu SEO nie tylko pokazujemy z jakimi problemami borykają się serwisy wymagające optymalizacji, ale również pokazujemy w jaki sposób można rozwiązać konkretne problemy, pokazujemy ciekawe przykłady wdrożone w obrębie różnych witryn i mówimy wprost o narzędziach, które mogą pomóc nam w pozycjonowaniu i audytowaniu domen czy monitorowaniu widoczności oraz planowaniu linkbuildingu.
Nasz kurs SEO został zaprojektowany w taki sposób aby dostarczał wielu ciekawych informacji, rozwiązań i inspiracji zarówno właścicielom i specjalistom odpowiedzialnym za prowadzenia sklepów internetowych, ale także osobom, które samodzielnie chcą pozycjonować swoje witryny bądź pracują w działach SEO różnych firm. Serdecznie zapraszamy do udziału w najbliższej edycji w szkoleniu SEO w Gdańsku.
Już wiesz, że warto?
Szkolenie SEO FAQ – Najczęściej Zadawane Pytania
Zarejestrowałem / Zarejestrowałam się. Co dalej?
Czy muszę posiadać firmę, by zarejestrować się na szkolenie?
Rejestruję więcej, niż 1 osobę z firmy, czy otrzymam RABAT?
Czy nazwisko uczestnika z naszej firmy może się zmienić?
Czy szkolenie jest certyfikowane?
Jak weryfikujemy tożsamość uczestników?
Po odciskach palców 😛(żart). Tożsamość weryfikujemy po wpisie na liście uczestników.
Czy w miejscu szkolenia jest parking?
Czy potrzebuję komputera na szkoleniu?
Czy mnie nakarmicie? 🙂
Już wiesz, że chcesz uczestniczyć w szkoleniu SEO w Gdańsku?
Rejestracja na szkolenie zakończona 🙂
Szkolenie SEO Gdańsk
– garść informacji
- Liczba miejsc na szkoleniu jest ograniczona
- Szkolenie odbędzie się 21.09.2018 r. w centrum Gdańska, tuż przy Dworcu PKP. Szczegółowe informacje dotyczące adresu zostaną przekazane do 14.09.2018 r.
- Szkolenie skierowane jest do osób, których wiedza o SEO jest na poziomie podstawowym i średnio-zaawansowanym.
- W ramach szkolenia uczestnicy otrzymają (oprócz solidnej wiedzy 😉 ) materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu.
- W trakcie szkolenia przewidziane są przerwy kawowe oraz obiad.
- W przypadku uczestnictwa w szkoleniu min. 2 osób z jednej firmy, przewidziany jest rabat -10% w stosunku do cen przedstawionych w cenniku – konieczna jest rejestracja i akceptacja regulaminu przez KAŻDEGO uczestnika.
- W przypadku braku możliwości pojawienia się na szkoleniu, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi. Możliwe jest jednak oddelegowanie innej, wybranej przez uczestnika osoby do udziału w szkoleniu.
▶︎ Więcej informacji w REGULAMINIE SZKOLENIA.
–
Szkolenie SEO – Podwale Grodzkie 9, 80-895 Gdańsk
Tylko konkrety, podparte licznymi case studies – zapraszamy!