More

    Ewelina Podrez-Siama

    17 odcinki
    Zaprzyjaźniona z marketingiem internetowym od przeszło 10 lat. Właścicielka i założycielka wrocławskiej agencji SEO/SEM Fox Strategy, w której pracuje z 9-osobowym zespołem doświadczonych Specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji. Specjalistka w zakresie optymalizacji stron pod kątem SEO oraz pozycjonowania aplikacji mobilnych (ASO). W swojej pracy stawia na nieszablonowe rozwiązania, transparentność działań, uczciwą komunikację i przede wszystkim: zwrot z inwestycji. Pracowała i pracuje zarówno z klientami z sektora MŚP, jak i serwisami z najtrudniejszych branż w polskim SEO (podatki, kredyty, ubezpieczenia). Prelegentka na licznych wydarzeniach branżowych oraz biznesowych. Poszukiwaczka trendów, uzależniona od poznawania nowości - od ASO po SEO dla podcastów - przekonana, że jeszcze wiele może odkryć w marketingu internetowym. Prywatnie miłośniczka psów, domowy ogrodnik i autorka bloga o kuchni ketogenicznej.

    DBF #44: Jak działa Clubhouse? Pierwsze wrażenia, opinie i wskazówki

    Clubhouse podbija rynek mediów społecznościowych w Polsce. Naturalność i improwizacja, ekskluzywność dostępu do aplikacji czy znużenie komunikacją video? O tym, co stoi za rosnącą popularnością aplikacji, a także, jak zacząć korzystać...

    DBF #34: Jak wyjść na scenę i… z niej nie uciec. 9 kroków do lepszych wystąpień publicznych.

    Wystąpienia publiczne potrafią spędzać sen z powiek. Jak przełamać się do przemówień przez większą publicznością? Jak przygotować prezentację, by zminimalizować napięcie przed prelekcją? O tym, na bazie swoich osobistych doświadczeń, opowiada...

    DBF #26: Mała firma vs. koronawirus cz.2. Pytania i odpowiedzi.

    Jak zmieniła się sytuacja w Fox Strategy od momentu nagrania pierwszego odcinka Dziennika Budowy Firmy? Po ponad pół roku od dnia jego premiery, Ewelina Podrez odpowiada na Wasze pytania i tym...

    DBF#14: Zasada Pareta w planowaniu strategii SEO cz.2. O pracy z wyszukiwarką i weryfikacji strategii.

    Przystępując do samodzielnej optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarki Google, koniecznie musisz dowiedzieć się: Jak robot Google widzi Twoją stronę?Jak wychwycić błędy?Jak pracować nad pozycjami i widocznością strony krok po kroku?Jak wyznaczyć frazy...

    DBF #13: Zasada Pareta w planowaniu strategii SEO cz.1. O analizie konkurencji i słowach kluczowych.

    Jak zaplanować efektywną strategię SEO? Jak minimalizować zaangażowanie w proces pozycjonowania przy jednoczesnej maksymalizacji jego efektu? O tym, jak za pomocą podstawowej analizy swojego biznesu przez pryzmat konkurencji i potencjalnych klientów,...