More

    Damian Kołodziej

    14 odcinki
    Z marketingiem internetowym związany jest nieprzerwanie od 2010 roku. Zaczynał swoją przygodę z branżą jako copywriter, ale bardzo szybko zaczął tworzyć swoje pierwsze kampanie reklamowe i tak już zostało. W agencji SEO/SEM Fox Strategy pełni rolę Digital Marketing Managera i odpowiada za kompleksową obsługę kampanii reklamowych dla klientów agencji. Specjalizuje się reklamach Google Ads, Facebook Ads oraz w analityce internetowej. Jest zwolennikiem współpracy opartej na mierzalnych celach. Pracował dla dużych sklepów internetowych z branży fashion, klientów z sektora B2B i B2C z różnych branż. Posiada doświadczenie w promocji na rynku polskim, ale także zagranicznym (głównie rynki anglojęzyczne i Niemcy). Prywatnie jest miłośnikiem fantasy, dobrego, niebanalnego serialu i odtwórstwa historycznego.

    DBF #35: Pierwsze kroki z Google Ads cz.2. Planer słów kluczowych i estymacja budżetu

    Zapraszamy na drugi podcast Damiana Kołodzieja z serii Pierwsze kroki z Google Ads. Tym razem Damian jeszcze mocniej omówi narzędzie Planera słów kluczowych (KeyWord Planner) i poruszy takie tematy jak: estymowanie kosztów...

    DBF #29: Pierwsze kroki z Google Ads cz.1. Konfiguracja konta

    Zapraszamy na kolejny podcast marketingowy z udziałem Damiana Kołodzieja. Tym razem Damian omówi proces zakładania konta reklamowego Google Ads (dawniej Google AdWords), a także: opowie o tym, gdzie i jak ustawić płatności...

    DBF #19: Jak dobierać skuteczne słowa kluczowe w Google Ads?

    To już drugi nagrany materiał Damiana Kołodzieja na temat Google Ads dla #DBF. Tym razem Damian przybliży temat słów kluczowych i poruszy takie kwestie jak: słowa kluczowe w SEO i w kampaniach...

    DBF #10: Czy Google Ads jest dla mojej firmy? Tak, ale…

    Jesteś zainteresowany kampaniami Google Ads dla swojej firmy, ale nie wiesz, jak do tego podejść? Zastanawiasz się, czy to się opłaca i jakie są zagrożenia? Zapraszamy do odsłuchania podcastu Damiana Kołodzieja,...