Metod na dbanie o stały przyrost treści w obrębie niewielkie strony firmowej mamy niestety niewiele. Nie jest to duży sklep internetowy lub portal newsowy, gdzie treści można generować praktycznie bez końca i to w naturalny sposób. Z tego też względu istotnym elementem, w przypadku niewielkich stron, jest prężnie funkcjonująca sekcja blogowa. Za jej pomocą możesz dbać o to, aby na stronie „coś się działo” oraz budować ruch na frazy, których nie jesteś w stanie wykorzystać w obrębie podstron ofertowych. W 77 odcinku Dziennika Budowy Dawid Pietkiewicz zaprezentuje Ci kilka prostych wskazówek, w jaki sposób rozwijać małego bloga firmowego. W dzisiejszym odcinku znajdziesz odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
- Jak znaleźć temat na artykuł?
- Jak dobrać frazy kluczowe do wybranego tematu?
- Jak zadbać o regularność w pisaniu?
- Jak promować stworzone treści?
Narzędzia wspomniane w odcinku:
- Google Analytics (https://analytics.google.com/analytics/web/)
- Google Search Console (https://search.google.com/search-console/)
- Google Trends (https://trends.google.pl/trends/)
- AnswerThePublic (https://answerthepublic.com/)
- Surfer (https://surferseo.com/)
- Senuto (https://www.senuto.com/pl/)
- Semstorm (https://www.semstorm.com/pl)
- Evernote (https://evernote.com/intl/pl)
- Trello (https://trello.com/)