Reklama w skrzynce Gmail (zwana również Gmail Sponsored Promotion lub GSP) ma wiele wspólnego z tradycyjnym mailingiem, ale posiada znacznie więcej funkcji i możliwości targetowania. Docieraj nie tylko do swoich klientów zapisanych do newslettera, ale także do użytkowników, którzy trafili na twoją stronę internetową i wykonali określone akcje oraz do nowych użytkowników, którzy jeszcze nie znają twojej firmy.
Poproś o ofertę na kampanię Gmail dla Twojej strony
Poznaj zalety reklamy Gmail Sponsored Promotion
Szeroka gama formatów reklamowych
Kampania Gmail oferuje szereg formatów reklamowych dopasowanych do biznesu. Możesz przesłać kreację w html lub gotową kreację graficzną. Panel Google AdWords udostępnia również szablony, z których można skorzystać, a sklepy internetowe mogą wyświetlać swoje produkty.
Pełna kontrola budżetu
Decyduj, ile chcesz przeznaczyć na kampanie GSP i zarządzaj reklamami w trybie natychmiastowym. To od ciebie zależy, kiedy reklama ma się wyświetlać i jak długo. W kampanii Gmail płacisz tylko i wyłącznie za kliknięcie w reklamę.
Zwiększenie świadomości marki
Docieraj w nienachalny sposób do nowych użytkowników, którzy jeszcze nie znają twojej marki, a którzy zainteresowani są produktami lub usługami, które oferujesz. Targetuj na użytkowników podobnych do tych, którzy są twoimi klientami, kieruj na określone kategorie demograficzne lub po słowach kluczowych.
Szeroka możliwość targetowania
GSP to znacznie więcej niż mailing. Dzięki możliwości targetowania po zainteresowaniach, słowach kluczowych, a także dzięki wykorzystaniu remarketingu, zyskujesz całą gamę możliwości, a twoja strategia staje się o wiele bardziej elastyczna. Od teraz możesz wysyłać mailingi dopasowane do konkretnego etapu w procesie zakupowym i zwiększać sprzedaż.
Mierzalność efektów
Dzięki danym z konta Google AdWords i Google Analytics zyskujesz wiedzę na temat skuteczności reklam w Gmailu. Znasz dokładną liczbę wyświetleń reklam, liczbę kliknięć oraz wielkość sprowadzonego ruchu. Wiesz, czy pozyskani użytkownicy kupują w twoim sklepie, czy są na etapie przeglądania produktów.
Dostosowanie do mobile
Reklamy w Gmail są automatycznie optymalizowane pod kątem urządzeń. Możesz swobodnie wyświetlać swoje reklamy na komputerze stacjonarnym, na laptopach i tabletach oraz smartfonach bez konieczności przygotowywania dodatkowych grafik.
Jesteśmy Partnerem Google!
biuro@foxstrategy.pl
50-044 Wrocław
NIP: 8971837880
REGON: 366905453
KRS: 0000671014
Zapytaj o darmową ofertę na GSP:
Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych znajdziesz w POLITYCE PRYWATNOŚCI.
Damian Kołodziej
Digital Marketing Manager
📧 biuro@foxstrategy.pl