Lipiec był dość spokojnym miesiącem, jeśli chodzi o zmiany w wynikach wyszukiwania. Sezon wakacyjny, choć w tym roku wyjątkowy, widoczny jest w trendach, aktywności Google w kontekście zmian w produktach (w lipcu ograniczyły się one do dalszych zmian związanych z pandemią), jak i wynikach wyszukiwania.
Google My Business, a Covid-19
W Google My Business pojawiły się kolejne opcje kontaktu z klientami w czasie pandemii. Oprócz wpisów związanych z działalnością podczas pandemii, opcji prośby o pomoc od klientów, firmy mogą zaktualizować informację dotyczące możliwości wizyt online:
Komplikacje związane z Google My Business
W związku z Covid-19, wciąż obserwujemy problemy z czasem akceptacji zmian w wizytówkach.
Na forum produktowym pojawił się nowy status zmian w mapach w związku z COVID-19, z którego wynika, że ze względu na pracę zdalną pracowników Google, dla niektórych branż i lokalizacji, aktualizacje są nadal zawieszone. Przedłuża się czas moderacji opinii, jak i przeliczanie średniej opinii.
Aktualizacja wytycznych Google dotyczących Discover
16 lipca miała miejsce aktualizacja wytycznych dotyczących obecności w Discover:
Pierwsze tygodnie lipca były dość spokojnym okresem pod względem zmian w wynikach wyszukiwania.Utrzymywały się one na niskim / standardowym poziomie. Dopiero 24 lipca pojawiły się znaczące fluktuacje, które mogą wskazywać na aktualizację algorytmu Google, lecz nie została ona potwierdzona.
Założycielka i prezeska wrocławskiej agencji digital marketingu Fox Strategy, w której pracuje z zespołem doświadczonych specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji.
Ekspertka SEO z blisko 14-letnim doświadczeniem w pracy z blogami, sklepami internetowymi, aplikacjami mobilnymi i podcastami. W swojej pracy stawia na strategiczne podejście, nieszablonowe rozwiązania, otwartą komunikację i przede wszystkim: zwrot z inwestycji w SEO.
Trenerka i prelegentka na licznych wydarzeniach marketingowych (m.in. I❤️Marketing, Festiwal SEO, SEMKRK), gościni podcastów branżowych (m.in. Przygody Przedsiębiorców, Mała Wielka Firma, Akademia Allegro) i współprowadząca podcast Dziennik Budowy Firmy. Wykładowczyni przedmiotu „Skuteczne SEO” w Wyższej Szkole Bankowej.
Prywatnie autorka trzech bestsellerowych książek kucharskich oraz książki „SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych”.
Założycielka i prezeska wrocławskiej agencji digital marketingu Fox Strategy, w której pracuje z zespołem doświadczonych specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji.
Ekspertka SEO z blisko 14-letnim doświadczeniem w pracy z blogami, sklepami internetowymi, aplikacjami mobilnymi i podcastami. W swojej pracy stawia na strategiczne podejście, nieszablonowe rozwiązania, otwartą komunikację i przede wszystkim: zwrot z inwestycji w SEO.
Trenerka i prelegentka na licznych wydarzeniach marketingowych (m.in. I❤️Marketing, Festiwal SEO, SEMKRK), gościni podcastów branżowych (m.in. Przygody Przedsiębiorców, Mała Wielka Firma, Akademia Allegro) i współprowadząca podcast Dziennik Budowy Firmy. Wykładowczyni przedmiotu „Skuteczne SEO” w Wyższej Szkole Bankowej.
Prywatnie autorka trzech bestsellerowych książek kucharskich oraz książki „SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych”.
W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]
Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]
21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.