Zasada Pareta w planowaniu strategii SEO cz.1. O analizie konkurencji i słowach kluczowych.13 odcinek #DBF już dostępny!

4 sierpnia 2020

Jak zaplanować efektywną strategię SEO? Jak minimalizować zaangażowanie w proces pozycjonowania przy jednoczesnej maksymalizacji jego efektu?

O tym, jak za pomocą podstawowej analizy swojego biznesu przez pryzmat konkurencji i potencjalnych klientów, stworzyć punkt wyjścia do prowadzenia efektywnych działań marketingowych, opowiada Ewelina Podrez. Jest to pierwszy z dwóch odcinków dotyczących Zasady Pareta w planowaniu strategii SEO i jednocześnie pierwszy zrealizowany w ramach dwóch ścieżek naszego podcastu: Biznesowej i Marketingowej.

Trzynasty odcinek podcastu 🎙 Dziennik Budowy Firmy według Fox Strategy już online!

📌 DBF #13: Zasada Pareta w planowaniu strategii SEO cz.1. O analizie konkurencji i słowach kluczowych.[Ścieżka Biznesowa i Marketingowa] 📌

Odcinka podcastu posłuchasz:

oraz w innych, popularnych platformach streamingowych 😀

Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Fox Strategy

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram