Jak zaplanować efektywną strategię SEO? Jak minimalizować zaangażowanie w proces pozycjonowania przy jednoczesnej maksymalizacji jego efektu?

O tym, jak za pomocą podstawowej analizy swojego biznesu przez pryzmat konkurencji i potencjalnych klientów, stworzyć punkt wyjścia do prowadzenia efektywnych działań marketingowych, opowiada Ewelina Podrez. Jest to pierwszy z dwóch odcinków dotyczących Zasady Pareta w planowaniu strategii SEO i jednocześnie pierwszy zrealizowany w ramach dwóch ścieżek naszego podcastu: Biznesowej i Marketingowej.

Trzynasty odcinek podcastu 🎙 Dziennik Budowy Firmy według Fox Strategy już online!

📌 DBF #13: Zasada Pareta w planowaniu strategii SEO cz.1. O analizie konkurencji i słowach kluczowych.[Ścieżka Biznesowa i Marketingowa] 📌

Odcinka podcastu posłuchasz:

oraz w innych, popularnych platformach streamingowych 😀