Wesołych Świąt! Podsumowanie 2019 roku w Fox Strategy

23 grudnia 2019

Nadszedł wyjątkowy czas w roku, w którym to możemy się na chwilę zatrzymać, spędzić czas z rodziną i powspominać minione miesiące. W Fox Strategy były to niezwykle intensywny rok, wprowadzający mnóstwo zmian w zespole, we wnętrzu i w postawionych celach. Uczestniczyliśmy w wielu wyjazdach branżowych, podjęliśmy się nowych wyzwań, poszerzyliśmy zespół. Trochę z sentymentem, trochę z dumą, przedstawiamy podsumowanie naszego roku, jednocześnie składając poniższe życzenia.

Cały zespół Fox Strategy życzy wszystkim czytelnikom, klientom, pozostałym agencjom i całej branży SEO/SEM spełnienia, refleksji i zdolności do odpoczynku. Niech Święta będą okazją do zatrzymania się, uśmiechu i wdzięczności za to, co przyniosły ostatnie miesiące. Spędzajcie najbliższy czas w swoim wymarzonym gronie (bez względu na to czy samotnie, czy z przyjaciółmi i rodziną), relaksujcie się, poświęcajcie czas sobie samym i nie myślcie o pracy.

Mamy nadzieję, że kolejny rok będzie pełen wyzwań, okazji do spełnienia, świętowania i poczucia dumy - za siebie i swoich najbliższych. Zdobywajcie wiedzę, próbujcie nowego, poznawajcie ludzi i płaczcie ze śmiechu.

Na koniec, oczywiście, życzymy smakowitych potraw, szampańskiej zabawy, bezpieczeństwa w podróży i radosnego przywitania 2020 roku.

Nie możemy się doczekać, co przyniesie nam wszystkim kolejny rok!

Wystąpienia i szkolenia

Nie zwalnialiśmy tempa zarówno pod względem przełamywania swoich barier, jak i edukowania... siebie i innych.

Zdecydowanie 2019 rok był dla nas intensywny pod względem wystąpień publicznych, organizowania szkoleń, tworzenia warsztatów i prezentacji. Dla części zespołu były to pierwsze wystąpienia w życiu.

Gdzie mogliśmy się podzielić swoją wiedzą? Między innymi na:

...oraz na wielu, wielu innych wydarzeniach branżowych, w których byliśmy głodnymi wiedzy słuchaczami.

Całym zespołem odwiedziliśmy Kraków (SEMKrk), a także Katowice (Festiwal SEO), Warszawę (Founders Mind), Kolbuszową (konferencja Kolbuszowa 2.0) i Poznań (SEO MeetUp). Wielu z nas zostało na miejscu, szkoląc się we Wrocławiu (konferencje dotyczące HR oraz szkolenie z optymalizacji Content Marketingu w organizacji Sprawnego Marketingu).

SEMPRESSO

Rok 2019 był dla nas szczególnie wyjątkowy ze względu na inicjatywę SEMpresso.

Przyznamy szczerze - siedząc i rozmyślając nad tym co można by było zrobić dla przedsiębiorców, nie sądziliśmy, że SEMpresso będzie wyglądało tak jak obecnie. Wstępnie liczyliśmy na około 5-6 uczestników i rezerwację jednego, dużego stolika w knajpie lub barze. Plany jednak uległy zmianie, po tym jak liczba uczestników osiągnęła... kilkadziesiąt osób. Emocje, stres i duma, która towarzyszyła pierwszej (i każdej kolejnej) edycji są trudne do opisania. Dlatego, zamiast tego, umieszczamy zdjęcia i relacje, które powstały na świeżo po wydarzeniach.
Na tą chwilę odbyły się cztery edycje:

  1. SEMpresso #1 - 14.03, w której doradzaliśmy co może zrobić początkujący przedsiębiorca, nie posiadający wystarczających środków na agencję SEO czy grafika.
  2. SEMpresso #2 - 28.05, gdzie podejmowaliśmy się zagadnień SEO.
  3. SEMpresso #3 - 20.09, podporządkowanej treściom i zagadnieniom dotyczącym szeroko rozumianej kreatywności. (relacja z trzeciej edycji)
  4. SEMpresso#4 - 13.12, edycja świąteczna, gdzie rozmawialiśmy o UX i decyzjach konsumenckich. (relacja z czwartej edycji)

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim, którzy pojawili się na chociaż jednej edycji (a jeszcze bardziej dziękujemy tym, którzy pojawiają się za każdym razem - widzimy Was!). Wielkie podziękowania dla prelegentów i Strefy Kultury, która zawsze staje na najwyższym poziomie.

Dodamy, że od dwóch edycji przyrządzamy "dwie pieczenie na jednym ogniu", pomagając tym samym czworonożnym przyjaciołom.

Dzięki Wam łącznie na wszystkie fundacje zebraliśmy około 3000 złotych!

Dano nam głos

W ciągu całego roku nie tylko występowaliśmy, ale również wypowiadaliśmy się dla wielu serwisów i na wielu blogach. Cieszymy się, że mogliśmy podzielić się swoją wiedzą wśród innych, znakomitych ekspertów. Poniżej kilka naszych wypowiedzi, które być może umknęły Wam przez 12 miesięcy.

Nie samym wystąpieniem człowiek żyje

Fox Strategy to przede wszystkim ludzie. Jesteśmy mieszanką różnych osobowości, która idealnie się uzupełnia i prywatnie... po prostu się lubi. Spędzamy wspólnie czas nie tylko w pracy, ale również poza nią. Rozmawiamy, wyjeżdżamy, świętujemy urodziny, Halloween i rocznice. Jemy wspólne obiady, organizujemy turnieje w piłkarzykach lub w FIFA. Nasz rok pełen jest wspólnych emocji i co za tym idzie  - wspomnień. Tylko w ciągu tego roku obchodziliśmy urodziny 9 członków zespołu, rozegraliśmy kilkanaście turniejów na PS4, graliśmy w kręgle, jedliśmy tort, bawiliśmy się w "straszne" gry zespołowe, wznosiliśmy toasty, robiliśmy wspólne śniadania i urządzaliśmy biuro.

Część z nas odwiedziła Rzym, zobaczyła Paryż, jadła grecką fetę. Inni kibicowali na meczach siatkówki, oglądali żużel, byli na koncertach i... warzyli własne piwo. Przeprowadzaliśmy się, powiększaliśmy rodzinę, robiliśmy remonty i szkoliliśmy własne psiaki. Ależ dużo się działo!


A to nadal nie koniec - rok się jeszcze nie skończył, a my nadal mamy głowę pełną pomysłów. Z pewnością 2020 będzie dla nas równie rozwojowy, podejmiemy się kolejnych wyzwań, spróbujemy nowych rzeczy i odwiedzimy ciekawe zakamarki świata. Cokolwiek się nie będzie działo - z pewnością dowiecie się o tym na naszych socialach.

-Wspomnieniami i życzeniami podzielili się z Wami: Ewelina, Kasia, Ola, Agata, Oktawian, Kamil, Dawid, Damian i Maciej 

Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Fox Strategy

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram