Update’y algorytmu Google - jak żyć dalej i czy należy się nimi przejmować? Odcinek #39 już online!

8 lutego 2021
Temat wszelkich aktualizacji algorytmu wyszukiwarki Google jest na naszych ustach praktycznie nieustannie. Przy okazji większych, głośniejszych, update’ów wraca jak bumerang, ze zwiększoną siłą. Mniejsze lub większe poprawki w algorytmie są wprowadzane jednak cały czas, może nawet teraz w momencie gdy piszę ten wstęp. W 39 odcinku Dziennika Budowy Firmy dowiesz się m.in.:
☑ jak działa wyszukiwarka Google,
☑ w jaki sposób ustalany jest ranking wyników wyszukiwania,
☑ jak często wprowadzane są zmiany w algorytmie i na czym polegają,
☑ jak wykryć wpływ update’u na Twoją domenę i co zrobić z tą wiedzą.
O tym wszystkim opowiada Dawid Pietkiewicz.
Odcinka podcastu posłuchasz:
💻 na stronie internetowej: https://foxstrategy.pl/podcast (tam również transkrypcja odcinka 📖)
🎙w Google Podcasts: https://bit.ly/DBF-google
oraz w innych, popularnych platformach streamingowych!
Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Fox Strategy

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram