Przedsprzedaż Sprytnego Kursu Ads!

12 lutego 2021

Pracowaliśmy nad nim jeszcze w 2020 roku, dzieląc się na ekipę nagrywającą, montującą i spinającą projekt w całość. Po kilkunastu tygodniach, z ogromną ekscytacją zdradzamy, że... Sprytny Kurs Ads JUŻ JEST i właśnie ruszyliśmy z jego przedsprzedażą!

W poniższym wpisie zdradzimy Ci, czego możesz się spodziewać w jednym z najbardziej obszernych kursów w Polsce. Uchylimy też rąbka tajemnicy o gotowych materiałach, prezentacjach i... promocjach, które dla Was przygotowaliśmy.

Gdzie to TY decydujesz jakie tempo nauki będzie dla Ciebie najlepsze.

Każdy moduł składa się z kilku, wartościowych i uporządkowanych lekcji.

Lekcje poprowadzone są od podstaw, dzięki czemu z kursu skorzystają zarówno osoby poczatkujące, jak i średnio-zaawansowane.

Przygotowaliśmy dla Ciebie dwa, bonusowe moduły oraz pakiety ze Sprytnym Kursem SEO.

Po zakończonym kursie otrzymasz certyfikat uczestniczenia.

Ekskluzywny dostęp do grupy na Facebooku.

Parę słów o prowadzącym - Damianie Kołodzieju

Od 2011 roku zajmuję się marketingiem online i od tego czasu przeprowadziłem setki kampanii reklamowych Google Ads dla klientów z różnych branż, z różnych sektorów i różnych krajów.

Pomagałem generować przychody znanym markom z rynku sport & fashion, obsługiwałem duże hurtownie online oraz prowadziłem kampanie nastawione na generowanie leadów dla firm usługowych oraz klienta B2B.

Od kilku lat prowadzę ćwiczenia z copywritingu na kierunku "Komunikacja Wizerunkowa" w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Na kursie nie zabraknie zatem również wiedzy o tym, jak pisać skuteczne treści sprzedażowe. Prowadziłem także warsztaty z Google Ads oraz Google Analytics dla zewnętrznych firm oraz w ramach projektów wspierających małych przedsiębiorców.

Prywatnie lubię dobre historie, zarówno te przeczytane jak i obejrzane, odsłuchane lub rozegrane podczas sesji RPG.

Pakiety Sprytnego Kursu Ads w przedsprzedaży:

Przygotowaliśmy dla ciebie 4 pakiety, które uwzględniają zarówno sam kurs, jak i kompleksową pomoc w prowadzeniu kanału Ads.

Pełen dostęp do kursu przez 12 miesięcy,

40 godzin wiedzy,

14 modułów + 2 moduły bonusowe,

Dostęp do ekskluzywnej grupy na Facebooku,

Pełen dostęp do kursu przez 12 miesięcy,

40 godzin wiedzy,

14 modułów + 2 moduły bonusowe,

Dostęp do ekskluzywnej grupy na Facebooku,

Dostęp do Sprytnego Kursu SEO.

Pełen dostęp do kursu przez 12 miesięcy,

40 godzin wiedzy,

14 modułów + 2 moduły bonusowe,

Dostęp do ekskluzywnej grupy na Facebooku,

Dedykowane konsultacje Google Ads (3 godziny).

Pełen dostęp do kursu przez 12 miesięcy,

40 godzin wiedzy,

14 modułów + 2 moduły bonusowe,

Dostęp do ekskluzywnej grupy na Facebooku,

Dedykowane konsultacje Google Ads (3 godziny),

Audyt konta z planem naprawczym.

Pierwsze moduły kursu dostępne będą od 22-go lutego.

Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Fox Strategy

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram