Blog SEO / SEM Fox Strategy

Aktualizacja algorytmu Google Pingwin jeszcze w 2015 roku!

Penguin to jeden z algorytmów Google, odpowiedzialny za ocenę witryny na podstawie czynników off-site, czyli prowadzących do niej backlinków. Algorytm ten został wdrożony w kwietniu 2012 roku, całkowicie zmieniając podejście specjalistów do tematu pozycjonowania stron i do tej pory doczekał się aż 10 aktualizacji. To właśnie ten algorytm jest najczęściej odpowiedzialny za nałożenie kary filtra na […]

Poszukiwany Specjalista SEO!

Powiększamy nasz team we Wrocławiu 🙂 Jeżeli: posiadasz minimum 1,5 - roczne doświadczenie w SEO, zagadnienia optymalizacji oraz linkbuildingu ręcznego nie są Ci obce, profesjonalna obsługa klienta nie sprawia Ci problemu, a praca częściowo zdalna nie jest dla Ciebie przeszkodą. Być może szukamy właśnie Ciebie! Więcej szczegółów znajdziesz pod adresem foxstrategy.pl/seo-specialist/.

Problemy z raportowaniem ilości zaindeksowanych podstron w Search Console

Jak donosi Gary Illyes, w Google Search Console pojawiły się problemy z raportowaniem ilości zaindeksowanych przez wyszukiwarkę podstron.  Tym samym ilości podane w sekcji "Mapy witryn" i ogromne dysproporcje pomiędzy ilością podstron zaindeksowanych, a tych ujętych w xmlowej mapie strony, nie muszą być powodem do zmartwień. Z moich obserwacji wynika, że duża część różnic (choć nie wszystkie) […]

Jak uniknąć duplikacji treści pomiędzy wersją mobilną i desktopową strony?

Po aktualizacji algorytmu mobilnej wersji wyszukiwarki Google, potrzeba posiadania strony dostosowanej do urządzenia, z którego korzysta użytkownik, stała się oczywistą. Niejednokrotnie jednak implementacja wersji mobilnej wiąże się z szeregiem problemów związanych ze sposobem zarządzania adresami podstron w taki sposób, aby uniknąć duplikacji treści. Poniżej przedstawiamy metody na jej uniknięcie. Informacja dla wyszukiwarki Google nie preferuje konkretnych formatów […]

Roboty Google indeksują linki szybciej, niż do tej pory

Gary Illyes potwierdził wczoraj (31.07.2015) na Twitterze, że od tego momentu roboty wyszukiwarki mają większe możliwości jeśli chodzi o indeksowanie linków przychodzących do serwisu. Zgodnie z informacją od Gary'ego, zmiany związane są z rozbudową infrastruktury serwerów wyszukiwarki i dotyczą wszystkich jej wersji, również polskiej. Do tej pory czas indeksacji linków przez roboty wyszukiwarki pozostawiał wiele do życzenia. Bez […]

Googlebot nie może uzyskać dostępu do plików CSS i JS - co dalej po komunikacie Search Console?

28 lipca w Google Search Console (Webmaster Tools) pojawiły się nowe komunikaty dotyczące braku dostępności plików JavaScript i CSS (arkusze styli) dla robotów Google. Wiadomości te skierowane są do właścicieli/webmasterów witryn, które w pliku robots.txt zawierają zapisy przypominające poniższe: Disallow: /js/ Disallow: /css/ lub Disallow: .css Disallow: .js W przypadku popularnych systemów zarządzania treścią, pliki […]

Google AdWords - zmiany adresów URL

Od pierwszego lipca bieżącego roku mogliśmy zaobserwować proces automatycznej aktualizacji adresów URL w Google AdWords.  Fakt ten został ogłoszony przez Google już w lutym: reklamodawcy mieli tym samym czas, aby zapoznać się z nową funkcją i wprowadzić odpowiednie zmiany w swoich kampaniach. Ulepszone adresy URL to szybszy i łatwiejszy sposób zarządzania adresami w Google AdWords. Zalety […]

Aktualizacja algorytmu Google Panda 4.2. - lipiec 2015

Na koniec lipca Google zapowiedziało aktualizację Algorytmu Panda. Dowiedz się o zmianach, które mogą wpłynąć na Twoją widoczność w wynikach wyszukiwania!

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram