Jak zmiany wyświetlania Google AdWords wpłyną na pozycjonowanie?

Od kilku dni w branży SEM głośno na temat wprowadzonych przez Google zmian w reklamach AdWords. Kwestia rewolucji w reklamach tekstowych rozpatrywana jest głównie w kontekście zmian w CPC (koszt kliknięcia) oraz CTR (współczynnik klikalności), a swoją popularnością dorównuje tematowi nowych ikon komentowania na Facebooku! Dziś chciałabym się jednak zastanowić nad wpływem, jaki będą miały omawiane […]

Pozycjonowanie appki strategią na rozwój mobilnego biznesu

Czy  zastanawiałeś się, jak działa wyszukiwanie aplikacji mobilnych w sklepach typu Google Play i App Store albo w jaki sposób na podstawie kilku słów kluczowych otrzymujemy określony zestaw wyników? Dlaczego jedna aplikacja jest na pierwszym miejscu, a inne znajdują się dalej i czy rezultat wyszukiwania przedstawia wszystkie dostępne aplikacje? App Store Optimization (ASO), czyli optymalizacja […]

Google przestaje wspierać indeksowanie technologii AJAX

W 2009 roku Google rekomendowało indeksowanie stron opartych o AJAX, jako sposób na udostępnienie treści generowanych dynamicznie nie tylko użytkownikom strony, ale również robotom wyszukiwarki. Po przemówieniu Gary'ego Illyesa podczas SMX East 2015, pojawiły się plotki o zaprzestaniu wspierania tej technologii. Od 14 października 2015 roku, już oficjalnie, Google wycofuje się ze swoich rekomendacji  sprzed […]

Google rozpoczyna walkę ze zhakowanymi stronami

5 października 2015 Google poinformowało na swoim blogu o rozpoczęciu walki ze spamem w wynikach wyszukiwania. Zmiany mają dotyczyć ok. 5% zapytań, w zależności od języka wyszukiwania. Garry Illyes z Google potwierdził, że w celują one w tzw. "spammy queries", czyli dotyczą m.in. zapytań związanych z branżą pornograficzną, czy nielegalnymi lekami.  W najbliższym czasie, w algorytmie wyszukiwarki wprowadzony zostanie szereg […]

Aktualizacja algorytmu Google Pingwin jeszcze w 2015 roku!

Penguin to jeden z algorytmów Google, odpowiedzialny za ocenę witryny na podstawie czynników off-site, czyli prowadzących do niej backlinków. Algorytm ten został wdrożony w kwietniu 2012 roku, całkowicie zmieniając podejście specjalistów do tematu pozycjonowania stron i do tej pory doczekał się aż 10 aktualizacji. To właśnie ten algorytm jest najczęściej odpowiedzialny za nałożenie kary filtra na […]

Poszukiwany Specjalista SEO!

Powiększamy nasz team we Wrocławiu 🙂 Jeżeli: posiadasz minimum 1,5 - roczne doświadczenie w SEO, zagadnienia optymalizacji oraz linkbuildingu ręcznego nie są Ci obce, profesjonalna obsługa klienta nie sprawia Ci problemu, a praca częściowo zdalna nie jest dla Ciebie przeszkodą. Być może szukamy właśnie Ciebie! Więcej szczegółów znajdziesz pod adresem foxstrategy.pl/seo-specialist/.

Problemy z raportowaniem ilości zaindeksowanych podstron w Search Console

Jak donosi Gary Illyes, w Google Search Console pojawiły się problemy z raportowaniem ilości zaindeksowanych przez wyszukiwarkę podstron.  Tym samym ilości podane w sekcji "Mapy witryn" i ogromne dysproporcje pomiędzy ilością podstron zaindeksowanych, a tych ujętych w xmlowej mapie strony, nie muszą być powodem do zmartwień. Z moich obserwacji wynika, że duża część różnic (choć nie wszystkie) […]

Jak uniknąć duplikacji treści pomiędzy wersją mobilną i desktopową strony?

Po aktualizacji algorytmu mobilnej wersji wyszukiwarki Google, potrzeba posiadania strony dostosowanej do urządzenia, z którego korzysta użytkownik, stała się oczywistą. Niejednokrotnie jednak implementacja wersji mobilnej wiąże się z szeregiem problemów związanych ze sposobem zarządzania adresami podstron w taki sposób, aby uniknąć duplikacji treści. Poniżej przedstawiamy metody na jej uniknięcie. Informacja dla wyszukiwarki Google nie preferuje konkretnych formatów […]

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram