Od grudnia ruszamy z cotygodniowymi publikacjami dotyczącymi optymalizacji pod kątem SEO sklepów internetowych.
Od grudnia ruszamy z cotygodniowymi publikacjami dotyczącymi optymalizacji pod kątem SEO sklepów internetowych.
W minioną środę mieliśmy okazję uczestniczyć w kolejnej edycji Targów e-Handlu. Tym razem cały event miał miejsce w Warszawie. Ponad 120 wystawców, 24 ciekawe prezentacje, szerokie grono uczestników i jak deklarowali sami organizatorzy: „Cały eHandel w jednym miejscu”. Nie mogło więc zabraknąć i nas. Formuła targów nie zmieniła się względem poprzednich edycji – w trakcie […]
Od piątku 23 września oficjalna informacja o wdrożeniu aktualizacji algorytmu Google Pingwin zelektryzowała branżę SEO. Już na początku września pojawiły się pierwsze symptomy zmian w algorytmie Google. Wysokie skoki w pozycjach oraz intensywność zmian w wynikach wyszukiwania w połączeniu z brakiem obiecanej już w roku 2015 aktualizacji algorytmu, wyraźnie wskazywały na tego typu ruchy ze […]
Technologie mobilne to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi biznesu. Większość z nas nie wyobraża sobie życia bez smartfonu, a producenci aplikacji prześcigają się w pomysłach na nowe udogodnienia dla użytkowników. Jak zatem dotrzeć do potencjalnych odbiorców, gdy liczba konkurencyjnych aplikacji już dawno przekroczyła milion? Rozwiązaniem jest ASO. ASO, czyli App Store Optimization, to stosunkowo […]
Od kilku dni w branży SEM głośno na temat wprowadzonych przez Google zmian w reklamach AdWords. Kwestia rewolucji w reklamach tekstowych rozpatrywana jest głównie w kontekście zmian w CPC (koszt kliknięcia) oraz CTR (współczynnik klikalności), a swoją popularnością dorównuje tematowi nowych ikon komentowania na Facebooku! Dziś chciałabym się jednak zastanowić nad wpływem, jaki będą miały omawiane […]
Czy zastanawiałeś się, jak działa wyszukiwanie aplikacji mobilnych w sklepach typu Google Play i App Store albo w jaki sposób na podstawie kilku słów kluczowych otrzymujemy określony zestaw wyników? Dlaczego jedna aplikacja jest na pierwszym miejscu, a inne znajdują się dalej i czy rezultat wyszukiwania przedstawia wszystkie dostępne aplikacje? App Store Optimization (ASO), czyli optymalizacja […]
W 2009 roku Google rekomendowało indeksowanie stron opartych o AJAX, jako sposób na udostępnienie treści generowanych dynamicznie nie tylko użytkownikom strony, ale również robotom wyszukiwarki. Po przemówieniu Gary'ego Illyesa podczas SMX East 2015, pojawiły się plotki o zaprzestaniu wspierania tej technologii. Od 14 października 2015 roku, już oficjalnie, Google wycofuje się ze swoich rekomendacji sprzed […]
5 października 2015 Google poinformowało na swoim blogu o rozpoczęciu walki ze spamem w wynikach wyszukiwania. Zmiany mają dotyczyć ok. 5% zapytań, w zależności od języka wyszukiwania. Garry Illyes z Google potwierdził, że w celują one w tzw. "spammy queries", czyli dotyczą m.in. zapytań związanych z branżą pornograficzną, czy nielegalnymi lekami. W najbliższym czasie, w algorytmie wyszukiwarki wprowadzony zostanie szereg […]
Fox Strategy sp. z o.o.
NIP: 8971837880
ul. Piłsudskiego 23 lok. 2-4
50-044 Wrocław