Optymalizacja tytułów i description dla sklepu internetowego na przykładzie projektwino.pl (audyt część II)

W pierwszej części naszej serii poświęconej optymalizacji e-sklepów, wśród zdiagnozowanych problemów pojawiły się m.in. te, które dotyczą wypełnienia meta tagów title i description. W tym artykule opiszemy kilka dobrych praktyk związanych z optymalizacją wskazanych elementów.

Audyt SEO sklepu internetowego na przykładzie projektwino.pl - część 1 (wstęp)

Od grudnia ruszamy z cotygodniowymi publikacjami dotyczącymi optymalizacji pod kątem SEO sklepów internetowych.

Cały e-Handel w jednym miejscu - Relacja z XI Targów e-Handlu

W minioną środę mieliśmy okazję uczestniczyć w kolejnej edycji Targów e-Handlu. Tym razem cały event miał miejsce w Warszawie. Ponad 120 wystawców, 24 ciekawe prezentacje, szerokie grono uczestników i jak deklarowali sami organizatorzy: „Cały eHandel w jednym miejscu”. Nie mogło więc zabraknąć i nas. Formuła targów nie zmieniła się względem poprzednich edycji – w trakcie […]

Pingwin 4.0 - czego spodziewać się po najnowszej aktualizacji algorytmu Google?

Od piątku 23 września oficjalna informacja o wdrożeniu aktualizacji algorytmu Google Pingwin zelektryzowała branżę SEO. Już na początku września pojawiły się pierwsze symptomy zmian w algorytmie Google. Wysokie skoki w pozycjach oraz intensywność zmian w wynikach wyszukiwania w połączeniu z brakiem obiecanej już w roku 2015 aktualizacji algorytmu, wyraźnie wskazywały na tego typu ruchy ze […]

Zwiększenie widoczności aplikacji mobilnej w 5 krokach

Technologie mobilne to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi biznesu. Większość z nas nie wyobraża sobie życia bez smartfonu, a producenci aplikacji prześcigają się w pomysłach na nowe udogodnienia dla użytkowników. Jak zatem dotrzeć do potencjalnych odbiorców, gdy liczba konkurencyjnych aplikacji już dawno przekroczyła milion? Rozwiązaniem jest ASO. ASO, czyli App Store Optimization, to stosunkowo […]

Jak zmiany wyświetlania Google AdWords wpłyną na pozycjonowanie?

Od kilku dni w branży SEM głośno na temat wprowadzonych przez Google zmian w reklamach AdWords. Kwestia rewolucji w reklamach tekstowych rozpatrywana jest głównie w kontekście zmian w CPC (koszt kliknięcia) oraz CTR (współczynnik klikalności), a swoją popularnością dorównuje tematowi nowych ikon komentowania na Facebooku! Dziś chciałabym się jednak zastanowić nad wpływem, jaki będą miały omawiane […]

Pozycjonowanie appki strategią na rozwój mobilnego biznesu

Czy  zastanawiałeś się, jak działa wyszukiwanie aplikacji mobilnych w sklepach typu Google Play i App Store albo w jaki sposób na podstawie kilku słów kluczowych otrzymujemy określony zestaw wyników? Dlaczego jedna aplikacja jest na pierwszym miejscu, a inne znajdują się dalej i czy rezultat wyszukiwania przedstawia wszystkie dostępne aplikacje? App Store Optimization (ASO), czyli optymalizacja […]

Google przestaje wspierać indeksowanie technologii AJAX

W 2009 roku Google rekomendowało indeksowanie stron opartych o AJAX, jako sposób na udostępnienie treści generowanych dynamicznie nie tylko użytkownikom strony, ale również robotom wyszukiwarki. Po przemówieniu Gary'ego Illyesa podczas SMX East 2015, pojawiły się plotki o zaprzestaniu wspierania tej technologii. Od 14 października 2015 roku, już oficjalnie, Google wycofuje się ze swoich rekomendacji  sprzed […]

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram