Blog SEO / SEM Fox Strategy

Zalecenia optymalizacyjne związane z linkowaniem wewnętrznym w sklepie internetowym na przykładzie projektwino.pl (audyt część VII)

Roboty wyszukiwarki, podobnie jak realni użytkownicy, bardzo często poruszają się w obrębie witryny przechodząc po linkach. Z tego względu należy zadbać o to, by: wszystkie podstrony były ze sobą odpowiednio połączone adresy podpięte np. w menu były poprawne (nie generowały statusu 404 itp.) nazwy linków (tzw. anchor text) były na tyle sugestywne, aby użytkownik wiedział, […]

Optymalizacja adresów URL i ustawienie przekierowań 301 w sklepie internetowym na przykładzie projektwino.pl (audyt część VI)

Tworzenie i optymalizacja adresów URL Jednym z ważnych elementów związanych nie tylko z optymalizacją pod kątem SEO, ale również biorąc pod uwagę użyteczność i ułatwienie nawigacji stanowią adresy URL. Znaczenie ma nie tylko sama konstrukcja adresów (schemat ich tworzenia), ale również użycie konkretnych słów kluczowych i dbałość o to, by nie doszło do generowania się […]

Sprawdzone sposoby na poprawienie Twojej reputacji online [+ INFOGRAFIKA]

Kompletny brak zarządzania reputacją online lub też zlekceważenie tej kwestii może mieć negatywny wpływ na Twój wynik finansowy. Sprawdź, co możesz zrobić, aby poprawić wizerunek swojej firmy w sieci i tym samym zwiększyć jej zyski. Oto 9 wskazówek, które pomogą  ochronić i lepiej zarządzać reputacją Twojej marki w Internecie. Zidentyfikuj problem wizerunkowy Shareholders might look […]

Indeksacja i wskazania kanoniczne w sklepie internetowym na przykładzie projektwino.pl (audyt cz. V)

Indeksacja i wskazania kanoniczne Optymalizacja SEO w odniesieniu do indeksacji ma na celu ustalenie zasad, które będą decydowały o tym, które strony mają pojawiać się w wynikach wyszukiwania Google. Krok drugi to przygotowanie „narzędzi”, które ułatwią Google dotarcie do poszczególnych adresów URL. Wiele sklepowych platform niejako z automatu definiuje, które typy podstron są wyłączone z […]

Wesołych Świąt życzy Fox Strategy! 🎄

Drodzy Klienci, Przyjaciele i Czytelnicy Bloga Fox Strategy! W tym wyjątkowym czasie życzymy Wam uśmiechu i odpoczynku od codziennego zgiełku, a w Nowym Roku sukcesów zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Niech współczynnik konwersji szybuje w górę, a widoczność wyszukiwarce stale rośnie! 🔝 Wesołych Świąt! 🎄  

Optymalizacja i tworzenie treści w sklepie internetowym na przykładzie projektwino.pl (audyt cz. IV)

Ogólne rekomendacje związane z treścią i słowami kluczowymi Podstawą optymalizacji stron pod kątem poprawy ich widoczności w wyszukiwarce Google jest ich odpowiednie nasycenie unikalną, autorską treścią i użycie wybranych do pozycjonowania słów kluczowych. Ważne, aby teksty widoczne na stronie nie pojawiały się w innych miejscach w sieci (i nie powtarzały się w obrębie domeny) a […]

Optymalizacja nagłówków H1-H3 w sklepie internetowym na przykładzie projektwino.pl (audyt cz. III)

Nagłówki HTML służą do tego, by zasygnalizować robotom wyszukiwarki jaka jest tematyka danej strony i które informacje na niej mają być traktowane jako priorytetowe. Nagłówki są również ważne z punktu widzenia użytkownika bo (za sprawą wyróżnienia fragmentów strony) ułatwiają mu nieco zorientowanie się w strukturze poszczególnych informacji i ich pobieżne przeanalizowanie (całość staje się po […]

Optymalizacja tytułów i description dla sklepu internetowego na przykładzie projektwino.pl (audyt część II)

W pierwszej części naszej serii poświęconej optymalizacji e-sklepów, wśród zdiagnozowanych problemów pojawiły się m.in. te, które dotyczą wypełnienia meta tagów title i description. W tym artykule opiszemy kilka dobrych praktyk związanych z optymalizacją wskazanych elementów.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram