Blog SEO / SEM Fox Strategy

Ostatnie 3 miejsca na szkoleniu SEO w Gdańsku (21.09.2018)

Zostały już tylko 3 miejsca na szkolenie SEO w Gdańsku! Z tej okazji przedłużamy promocyjną cenę biletów: ostatnie miejsca w cenie 849 zł netto. ▶︎ Rejestracja: https://foxstrategy.pl/szkolenie-seo-gdansk/ Zapisy przyjmujemy do 18.09 lub do wyczerpania puli biletów. --- 📅 21 WRZEŚNIA 2018, godzina 9:00 📍 Hotel Scandic w Gdańsku 🎫 849 zł netto (tylko do środy!) 👩🏻‍🏫 […]

5 pomysłów na wykorzystywanie słów kluczowych w contencie

Podstawą profesjonalnego i naturalnie wyglądającego tekstu SEO jest umieszczenie w nim kluczowych, niezbędnych słów. To one w dużej mierze mają wpływ na efekty podejmowanego pozycjonowania i to w słowach kluczowych tkwi największa moc contentu. Z pozoru łatwa koncepcja umieszczania odpowiednich fraz w tekście, okazuje się być problemem nie do przejścia, gdy umieścić należy nienaturalną lub […]

10 błędów popełnianych przy tworzeniu contentu

Jak uniknąć popełniania błędów oraz faktycznie tworzyć treści, które są wysokiej jakości? W tym wpisie przestrzegamy przed 10, poniższymi punktami.

User Experience w E-commerce

Właściciele sklepów internetowych wielokrotnie zastanawiają się, dlaczego ich biznes nie przynosi aż takich zysków na jakim im zależy. Jednym z najczęstszych problemów jest zarówno fakt, że serwis nie może zostać odnaleziony w wynikach wyszukiwania, a jeśli już nawet zostanie – bolączką jest złe zaprojektowanie pod kątem użytkownika. Przekładać się to będzie na negatywne doświadczenia związane […]

Szkolenie SEO w Gdańsku (21 września) - ostatnie dni promocji!

Wrzesień coraz bliżej, a sezon urlopowy zbliża się ku końcowi. W związku z tym przypominamy, że tylko do końca sierpnia obowiązuje cena promocyjna IV edycji organizowanego przez nas szkolenia SEO - 749 zł netto. Tym razem, już 21 września, odwiedzimy Gdańsk. Na szkoleniu możecie spodziewać się konkretnej wiedzy podpartej doświadczeniem naszych ekspertów: Katarzyny Baranowskiej, Pawła […]

Jak wykrywać, eliminować i zapobiegać duplikacji treści? - Część 1

W pierwszym artykule z cyklu „Jak wykrywać, eliminować i zapobiegać duplikacji treści?” zajmiemy się podejściem Google do duplikacji treści, rozróżnieniem duplikatów zewnętrznych oraz wewnętrznych.

Te narzędzia pomogą Ci stworzyć wysokiej jakości content

Jak udoskonalić tworzony content? Jak jeszcze trafniej zamieszczać w nim słowa kluczowe? Co zrobić by pisać lepiej, szybciej i wydajniej? Każdy profesjonalny copywriter, wcześniej czy później, zacznie zadawać sobie te i inne pytania. Wbrew pozorom, odpowiedź może być łatwa i zawarta w dosłownie jednym aspekcie: w narzędziach. Jeśli dotychczas nie korzystałeś z programów podczas tworzenia […]

Kariera linkbuildera - jasne i ciemne strony

Linkbuilding ma ogromne znaczenie i po optymalizacji strony jest kluczowy - we wzmacnianiu pozycji strony i kierowaniu do niej ruchu. Aby to osiągnąć w naszej agencji prężnie rozwijamy dział linkbuildingu, który na ten moment zatrudnia 9 osób, pracujących dla nas zdalnie. O tym jakie są zalety i wady stanowiska Linkbuildera, możecie przeczytać w poniższym artykule. […]

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram