Nie pozwól użytkownikowi błądzić. Kilka słów o architekturze informacji, nawigacji i linkowaniu wewnętrznym pod kątem SEO. Odcinek 12 #DBF już online!

28 lipca 2020

  • czy e-klient różni się oczekiwaniami od klienta "tradycyjnego"?
  • dlaczego w przypadku prezentowania towarów czy usług w sieci trzeba "przyłożyć się do tego procesu" dwa razy bardziej?
  • czym jest architektura informacji i jak powinna zostać zaplanowana?
  • jak ułożyć nawigację wewnętrzną i jak optymalizować linki?

 

Dwunasty odcinek podcastu 🎙 Dziennik Budowy Firmy według Fox Strategy już online!

📌 DBF #12:Nie pozwól użytkownikowi błądzić. Kilka słów o architekturze informacji, nawigacji i linkowaniu wewnętrznym pod kątem SEO... choć nie tylko.[Ścieżka Marketingowa] 📌

Odcinka podcastu posłuchasz:

oraz w innych, popularnych platformach streamingowych 😀

Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Fox Strategy

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram