Mała firma vs. koronawirus - pierwszy odcinek podcastu Dziennik Budowy Firmy wg Fox Strategy już online!

12 maja 2020

Współczesny przedsiębiorca doskonale zdaje sobie sprawę, że prowadzenie biznesu nie sprowadza się do realizacji oferowanych przez firmę usług. Zwłaszcza “na starcie” przypomina to raczej bycie jednoosobową orkiestrą odpowiadającą za szeroko pojęte zarządzanie, promocję i stronę techniczną. Wiemy o tym i też tak zaczynaliśmy!

Dla wszystkich nowoczesnych przedsiębiorców, którzy są dla firmy sterem, żaglem i okrętem, powstał nasz podcast - Dziennik Budowy Firmy według Fox Strategy. Wychodzimy naprzeciw Waszym potrzebom, bo wiemy, że możecie czuć się zagubieni w szerokim wachlarzu działań i nieustępującej konkurencji.

Pokazując biznes okiem różnych specjalistów, zagłębimy się w poszczególne jego elementy, omawiając dostępne możliwości, pierwsze kroki, użyteczne narzędzia oraz podpowiemy, jak usprawnić pracę, zarządzać projektami, a także ZESPOŁEM. Bo to właśnie zgrany zespół i zebrane przez niego wspólnie doświadczenie stanowi siłę, która powołała do życia Dziennik Budowy Firmy

Dziś mamy dla Was pierwszy, premierowy odcinek, który nagrała nasza CEO Ewelina Podrez:


„Mała firma vs. Koronawirus. 6 elementów zarządzania kryzysowego”.

Nie udajemy w nim, że tematu koronawirusa 🦠 nie ma, wręcz przeciwnie. Obecna sytuacja gospodarcza odbija się mniej lub bardziej na każdym biznesie. Z podcastu dowiecie się, jak radzimy sobie z nowymi wyzwaniami oraz co doradzamy naszym klientom i uczestnikom bezpłatnych konsultacji.

Pierwszy odcinek wraz ze wstępem dotyczącym koncepcji samego podcastu, dostępny jest już teraz na:

a także niebawem na Apple Podcasts i Google Podcasts - tu wciąż czekamy na weryfikację kanałów 

Mamy nadzieję, że podcast trafi w Wasze gusta, ale też: odpowie na Wasze potrzeby!

Kolejny odcinek, tym razem w ścieżce marketingowej, już 19 maja! 

Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Fox Strategy

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram