Jak użyteczność Twojej strony internetowej wpływa na proces sprzedaży? 6 odcinek podcastu DBF już online!

16 czerwca 2020
Właśnie stworzyłeś swój pierwszy sklep internetowy🛒, czekasz na spływające zamówienia i liczne zapytania o dostarczany towar. Wydawać by się mogło, że najtrudniejsze jest już za Tobą, ale jak zawsze – życie szybko weryfikuje dotychczasowe przypuszczenia, zwłaszcza jeśli e-sklep🛍 nie przynosi zysków, a klienci zaczynają „odbijać” się od koszyka zakupowego.
 
Czy jesteś pewien, że stworzony przez Ciebie e-commerce jest przyjazny dla docelowej grupy odbiorczej? Czy formularz📝 umożliwia bezproblemowe złożenie zamówienia, a może wręcz przeciwnie – odstrasza potencjalnych klientów?

Odpowiedzi na te pytania udziela Kamil Demidowski, który podczas szóstego odcinka podcastu zdradza nieco swojej wiedzy z zakresu UX.
Szósty odcinek podcastu 🎙 Dziennik Budowy Firmy według Fox Strategy już online!

📌 DBF #6: Opowieść o tym jak użyteczność Twojej strony internetowej wpływa na proces sprzedaży i uzyskiwane przychody. [Ścieżka Marketingowa] 📌

Kamil Demidowski, nasz Lider działu SEO, opowie nieco więcej czym jest tzw. użyteczność strony internetowej. Zapraszamy!

Odcinka podcastu posłuchasz:

oraz w innych, popularnych platformach streamingowych 😀

Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Fox Strategy

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram