Jesteś zainteresowany kampaniami Google Ads dla swojej firmy, ale nie wiesz, jak do tego podejść? Zastanawiasz się, czy to się opłaca i jakie są zagrożenia? Zapraszamy do odsłuchania podcastu Damiana Kołodzieja, który opowie o tym, na co zwrócić uwagę w pracy z Google Ads, by wyciągnąć z reklamy jak najwięcej korzyści.

W tym odcinku:

  • poznasz najważniejsze typy kampanii reklamowych
  • dowiesz się, jakie możliwości daje Google Ads Twojej firmie
  • zrozumiesz, dlaczego analityka w biznesie online jest taka ważna
  • przekonasz się, że dlaczego mierzenie celów biznesowych powinno być priorytetem
  • dowiesz się, jak dobierać słowa kluczowe, by sprowadzać wartościowy ruch

W podcaście Damian wspomina o Google Tag Assistant – wtyczce do Chrome, która pomaga sprawdzić, czy analityka jest poprawnie zaimplementowana na stronie internetowej.

Dziesiąty odcinek podcastu 🎙 Dziennik Budowy Firmy według Fox Strategy już online!

📌 DBF #10: Czy Google Ads jest dla mojej firmy? Tak, ale…[Ścieżka Marketingowa] 📌

Odcinka podcastu posłuchasz:

oraz w innych, popularnych platformach streamingowych 😀