Czwarta edycja SEMpresso już 13 grudnia! Dziś rusza sprzedaż biletów :)

18 listopada 2019

Już w grudniu zapraszamy na ŚWIĄTECZNĄ edycję SEMPRESSO - o marketingu online dla Przedsiębiorców i Marketingowców ☕️ Dziś o 12:00 rusza sprzedaż biletów na czwartą i ostatnią w tym roku odsłonę wydarzenia. Widzimy się 13 grudnia o 12:00 w Strefie Kultury we Wrocławiu.

Porozmawiamy o tym, jak kupujemy i podejmujemy decyzje (również te świąteczne), zarówno od strony psychologicznej, jak i użytecznościowej. Oprócz warsztatów pokazujących, czym kierujemy się podczas zakupów, nie zabraknie również elementów UX i narzędzi, które przydadzą się do analiz. Ceny biletów zaczynają się od 20 zł, a cały przychód przekazujemy w tej edycji na Trzebnicki Klub Psa. Czeka na Was przyjazna atmosfera połączona z wiedzą, dyskusją oraz świątecznymi smakołykami 🍪🍩🎄

Wydarzenie śledzić możecie na bieżąco na Facebooku: https://www.facebook.com/events/2566665066936203/


Program SEMPRESSO #4

Jak kupujemy? O UX i podejmowaniu decyzji.

12:00 - START WYDARZENIA (rejestracja od 11:45)
12:10 - 13:20 - WARSZTATY - Temat już wkrótce - Aleksandra Sudnik (Content Manager i Psycholog Biznesu), Oktawian Kitala (SEO Project Manager i Psycholog Biznesu) z Fox Strategy
13:20 - 13:30 - przerwa kawowa ☕️
13:30 - 14:00 - Temat już wkrótce -  Alina Prelicz-Zawadzka, Psycholog, UX Consultant, Co-founder w The Rectangles
14:00 - 14:30 - Czy wiesz, co Użytkownicy robią na Twojej stronie i dlaczego nie kupują? Poznaj case i narzędzia, które usprawnią Twój proces zakupowy. Monika Kołodziejczyk, Web Analytics & Digital Marketing Consultant, CEO w ThinkDigital
14:30 - 15:00 - informacja WKRÓTCE
15:00 - Zakończenie oficjalnej części wydarzenia, czas na networking lub grzańca na wrocławskim Jarmarku Świątecznym, który odbywa się tuż za drzwiami Stefy Kultury!


Wydarzenie non-profit

Cena biletu obejmuje materiały drukowane oraz miejsce siedzące podczas wydarzenia. Wszelkie koszty związane z wydrukiem materiałów dla uczestników, wynajmem i przygotowaniem sali konferencyjnej ponosi Organizator - Fox Strategy sp. z o.o.

CAŁOŚĆ przychodu z biletów zostanie przekazana Stowarzyszeniu Trzebnicki Klub Psa w ciągu maksymalnie 7 dni od zakończenia wydarzenia (różnice wynikające z prowizji Evenea i podatków pokryje w całości, w ramach darowizny Fox Strategy sp. z o.o.

  1. Dzięki zapisom na SEMpresso Trzebnicki Klub Psa zyska po 20 zł od pojedynczej rejestracji.
  2. Dla osób, które chcą wspomóc Stowarzyszenie większą kwotą, udostępniamy możliwość zakupienia biletów "Świąteczny Prezent" w cenie 50 zł  i "Świąteczny Wór Prezentów" w cenie 100 zł.

Stowarzyszenie Trzebnicki Klub Psa z siedzibą w Trzebnicy przy ul. Spokojnej 14.

Więcej informacji o Stowarzyszeniu: http://trzebnickiklubpsa.pl/ oraz na Facebooku Trzebnickiego Klubu Psa.

Tym razem postanowiliśmy pomóc czworonożnym przyjaciołom, którzy są pod opieką Trzebnickiego Klubu Psa, w tym znanego nam i uwielbianego niewidomego Antka, biegającego psa, który wciąż szuka swojego domu! 🐶🐱

Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Fox Strategy

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram