Black Week w Fox Strategy

14 listopada 2018

Z okazji zbliżającego się Cyber Monday i Black Friday, przygotowaliśmy promocyjną ofertę, obowiązującą jednorazowe usługi SEO i SEM!

Z myślą o przedświątecznych szaleństwach zakupowych, w Fox Strategy świętujemy już od dziś 😉

Tak! Wszystkie poniższe usługi SEM, które zamówicie w listopadzie, otrzymacie z 30% rabatem.

  • Copywriting/ Content – usługa obejmująca kilkuetapową pracę, dająca efekt unikatowych, niepowielanych nigdzie treści. Zadaniem copywritera jest poznać branżę, wykonać złożony research, a następnie stworzyć tekst, który będzie przyjazny dla odbiorców i robotów Google’a. W ramach usług copywriterskich, tworzone są artykuły sponsorowane, treści na stronę główną, bloga, a także opisy produktów i podkategorii. Dzięki czemu, tekst pełni uzupełnienie działań z zakresu pozycjonowania, a potencjalny klient ma szansę poznać daną branżę czy konkretny produkt. Wszystko to dzieje się w oparciu o narzędzia, doświadczenie i kreatywne podejście.
  • Audyt SEO – audyt strony pod kątem jej pozycjonowania, składający się z dwóch etapów. Pierwszym z nich jest narzędziowa i ręczna analiza najważniejszych elementów, które wpływają na widoczność i ocenę witryny w wynikach wyszukiwania. Na podstawie zebranych danych, w drugim etapie, opracowujemy dokument z zaleceniami optymalizacyjnymi, w którym znajdą się nie tylko wskazania problemów czy elementów wartych poprawy, ale również praktyczne rozwiązania i konkretne wskazówki, które ułatwią usunięcie błędów. Audyt stanowi nie tylko diagnozę obecnej kondycji witryny i listę niezbędnych do wdrożenia rekomendacji, ale zawarte w nim zalecenia mogą posłużyć również jako podpowiedź przy optymalizacji i tworzeniu nowych podstron czy zarządzaniu strukturą witryny.
  • Audyt ASO, czyli audyt podstrony aplikacji mobilnej w App Store (iOS) lub Google Play (Android). W ramach audytu, na podstawie analiz zainteresowania użytkowników, dobieramy intratne słowa kluczowe oraz badamy dane, dotyczące współczynnika konwersji. Na ich podstawie opracowujemy wytyczne, uwzględniające zawartość metadanych aplikacji, ekspozycji przewag konkurencyjnych, integracji z popularnymi urządzeniami / rozwiązaniami mobilnymi oraz analizę profilu linków w przypadku Google Play. Dzięki zastosowaniu zaleceń audytu, aplikacja ma szansę przebić się w wynikach wyszukiwania sklepów z aplikacjami, zyskując przy tym wiernych użytkowników.
  • Audyt kampanii Ads, zwanej dawniej Google AdWords. Posiadasz konto Google Ads i zastanawiasz się, czy Twoje kampanie są poprawnie skonfigurowane? Szukasz specjalisty, który świeżym okiem spojrzy na dotychczasowe działania w obszarze AdWords? Odpowiedzią na Twoje potrzeby jest audyt kampanii Google Ads. To wnikliwa analiza całego konta reklamowego, którego efektem jest między innymi: rozpoznanie słabych elementów kampanii, które zaniżają skuteczność działań reklamowych, monitoring analityki internetowej i test wdrożonych celów, rekomendacje zmian na koncie wraz z pełnym uzasadnieniem oraz ogólna ocena konta reklamowego. Naszym celem jest wskazanie drogi ku temu, by zainwestowany budżet w emisję reklam Google Ads zwiększył swoją rentowność.
  • Audyt UX będący zbiorem wytycznych zarówno dla web deweloperów, jak i designerów. Audyt UX (zwany również audytem użyteczności) zawiera szereg wytycznych wskazujących czy dany serwis internetowy jest przyjazny użytkownikom - pokazuje kluczowe elementy poruszania się w obrębie serwisu www, systematyzuje jego strukturę, nawigację oraz treść. Audyt UX ma przede wszystkim wskazywać, czy strona lub sklep internetowy są w stanie zrealizować cel nadrzędny, czyli doprowadzić do zakupu, przy jednoczesnych pozytywnych wrażeniach użytkowników, podczas całej ścieżki korzystania z serwisu www.

Każda z powyższych usług wyceniana jest indywidualnie, w oparciu o analizę potrzeb Klienta.


Chcesz skorzystać z oferty? Skontaktuj się z nami przez formularz lub telefonicznie.

Oferta obowiązuje na usługi zamówione do 30.11.2018 włącznie.

Zainteresowani? 🙂

Udostępnij: 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O autorze

Aleksandra Sudnik
Pasjonatka pisania i wszelkich działań kreatywnych.

Zobacz także:

TrustRank - o kontrowersyjnym algorytmie Google

W środowisku związanym z SEO często spotykany jest skrót TR (np. "listy TR"), odnoszącym się do TrustRanku strony. Pod pojęciem tym kryje się bardzo ważny dla właścicieli serwisów algorytm badający „zaufanie” strony, obliczający jej wartość m.in. na podstawie sąsiedztwa – linków przychodzących oraz wychodzących z witryny. Historia algorytmu TrustRank Algorytm TrustRank opracował Jan Pedersen z Yahoo, […]

Fox Strategy rekomendowanym ekspertem Woorank

Miło nam poinformować, że jako jedna z pierwszych firm w Polsce otrzymaliśmy certyfikat Woorank Experts i zostaliśmy Rekomendowanym Ekspertem Woorank w zakresie szeroko pojętego Digital Marketingu, ze szczególnym wyróżnieniem wiedzy z zakresu optymalizacji stron pod kątem SEO. Woorank.com jest jednym z bardziej popularnych online'owych narzędzi służących do analizy strony pod kątem jej podstawowej optymalizacji SEO i […]

Zmiany w wyszukiwarce mobilnej

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło aktualizację mobilnej wersji swojej wyszukiwarki. Jest to dopiero pierwsza z wielu zaplanowanych zmian, mających na celu dostosowanie wyników wyszukiwania na smartfonach i tabletach w taki sposób, aby strony nieresponsywne i nieposiadające wersji "mobile" zniknęły z wysokich pozycji.

envelopephone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram